Nanorepte 64: Aniversari (13-05-2008)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

Fefta d'aniverfari (Feliços 92, iaia!) Dolça Parvati

-Ja uf vaif dir que no pofàreu caramel al paftif! -barbollà la iaia mentre intentava rescatar-hi les dents postisses.

***

Resta de nanoreptes participants:

deo, carinyo gypsy

Per molts anys!, t'estimo! No és un nanorepte, és la realitat, però aprofito!

***

Demà será un altre dia Jimbielard

-Per molts aaaaaaaaaaanys!!! -esclatà a l'uníson la família, hipòcritament agermanada, mentre ell aguantava, amb rostre d'aniversari, un somriure forçat.

***

Un alter any més…el dubte Ferran d'Armengol

-Ostres, i ara què cantarem? Anys i anys... o aniversari feliç?
-Ja hi som tu! No sé, la que surti...

***

Definició de regal Alícia Gataxica

Allò que a tothom li fa gràcia regalar, però que mai no es posarien, excepte la rara de l'Alícia.

***

Felicitació sorpresa angie

Desitjo que el nostre comú projecte sigui sorprendre'ns junts cada dia. A mi també m'agraden les dones!

***

Aniversari de veritat porlagloriademimare Màndalf (amb coroneta)

- A veure, poseu-vos més juntets que farem la foto d'aniversari!!
- La foto d'aniversari? De qui?
- Lluiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiíssssssssssssssssss !!
[IMG]http://i18.photobucket.com/albums/b121/Mandalf/DSC072562.jpg[/IMG]

***

El millor regal reptaireanònim

Era la seva millor amiga, i li feu el millor regal: fer veure que no recordava que en feia cinquanta.

***

Rancúnia Filalici

Ben odiada ex,

Sé que ets infeliç, desitjo que et duri per molts anys. Amb tot el meu menyspreu,

Tomeu

***

Paisatges Anna Sant i Ana

-Felicitats- digué ell
Ella el mirà des dels seus paisatges llunyans.
Ell plorà, mirant ploure rere el vidre, donant-li l'esquena.

***

Kale Borroka desideri

L'etarra es va quedar sense cap regal aquell aniversari: no se'n refiava dels oferts pels seus col·legues.

***

Pacte secret afrodita

Ell ja feia un any que s'havia plantat, ella cada any en complia dos de més…eren una parella equilibrada.

***

Un regal embolicat thule

Després de rumiar-ho molt, el millor regal que tinc per tu és la meva amistat. Desembolica-la i gaudeix!

***

Regal d'aniversari Francesc Arnau i Chinchilla

Després de les postres vingueren els brindis i els regals. Ella li regalà un Omega; Ell... la demanda de divorci!

***

Aniversaris i regals Unaquimera

Al febrer, per l'aniversari d'ella, li regalà un Kamasutra.
A l'octubre, per l'aniversari d'ell, ella parirà tres quilos de regal.

***

Sense regals Bruna86

Quan la salut es començà a comercialitzar a les botigues, mai més va saber què demanar cada aniversari sense regals.

***

El Regal deomises (fora de concurs)

-Quin regal! -pensà al veure el nadó sobre la seda negra.
Ensalivà.
Cinc-cents anys no es compleixen cada dia.

***

Crisi deomises (fora de concurs)

Estirat al sofà, el desordre al seu voltant, en plena crisi. Avui tampoc es llevarà, malgrat ser el seu aniversari.

********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat


Votacions


Convocatòria Nanorepte 64



Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer