Nanorepte 55: Mediàtic (17-04-2008)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

Marketing ricard

Fou líder de vendes l'últim Sant Jordi. Va tenir l'encert d'escollir una coberta llampant que quedava bé a qualsevol prestatgeria.

***

Resta de nanoreptes participants:

llegenda viva perunforat

Era un gargot arquejat per la gravetat de la seva malaltia però l'essència del Capitán Trueno esculpia una cua incessant.

***

Idem, eadem, idem Djali

Un altre totxo de mil pàgines: a la primera frase hauria volgut desnucar l'autor amb el llom.

***

I jo què? Daniel N.

Escriure sense escriure, d'allò que es coneix, d'història, humor o psicologia, però sense escriure d'un mateix, és escriure de debò?

***

BestSeller Hergè

- Una mescla entre "Los Pilares" i el "Codigo"- aconsella el llibreter.
- És molt gruixut ?

- És un monstre obès - penso jo.

***

Esgotat Jimbielard

Després de cercar-lo desesperadament per fi l´he aconseguit, l´exemplar. Una setzena ediciò. I això es tot?

***

Ars Pecuniae deomises

-Podem crear un Sant Jordi mensual? -preguntava al seu representant: havia de vendre novel·les immenjables per a pagar-se els vicis.

***

L'epopeia catalana angie

Tenia la voluntat de reconstruir el país amb el seu Canigó. Avui, vint-i-tres d'abril, tremolaria tot recorrent la Rambla.

***

Traït per l'avarícia Maurici

L'editor no va caure fins a darrera hora que l'autor de l'Evangeli de Judes no podria signar cap exemplar.

***

Sant Jordi 2525 Francesc Arnau i Chinchilla

Havia escrit una obra mestra, llàstima que cap habitant del planeta no entengués aquells estranys signes que abans s'anomenaven lletres.

***

El seu somni Bruna86

Mentre firmava exemplars del seu best-seller, una llàgrima li mullava els ulls recordant-li que aquell no era el seu somni.

***

(Sense títol) rnbonet

-Un llibre de cuina, vol que siga un 'best'...!Ara? Ni amb quatre-centes mil receptes abellidores i bon preu...

***

sense paraules Ferran d'Armengol

Un llibre sense historia? sols el títol i els agraïments...?
Importa què hi diu si es ven com els xurros?

***

Temps era temps Montse Canes

L'infermera es preocupa per que em tremola la mà? El meu agent era feliç en sant jordi quan em passava.

***

Escriptor novell Anjo Lavi

Entre l'arbre, el llibre i el fill, va decidir començar pel fill.
Definitivament -fer un nen- sempre ve de gust.

***

Esquizofrenia mediàtica thule

L'autor recollia espaordit, els seus llibres a la llibreria. L'editor havia relligat entre la seva portada, l'obra d'un boig inconegut.

***

Com un iman Nubada

D'entre les parades, farcides dels llibres de més ressò, una l'atregué com un iman: s'aturà embadalit sota el rètol d'RC.

***

La creu de l'èxit afrodita

Fart de signar autògrafs, en Potter canvia la vareta per l'Ipod i l'escombra pel metro…aquest Sant Jordi farà vaga.

***

Despistat Cantamanyanes

Hola, busco el llibre del "nosequè" Fuentes, editorial Polònia. Malalts de vitamina o quelcom així. D´aquell de la catalana.

********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat


Votacions


Convocatòria Nanorepte 55


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer