Nanorepte 52: La sogra (07-04-2008)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

Anunci Màndalf

Emir de Teheran busca concubines orfes.

Amb les quaranta-tres sogres actuals ja en té prou.

Bon ambient a l'harem.



***

Resta de nanoreptes participants:

Per xafardera… Clàudia Núvol

Abocada a l'ampit per a descobrir les infidelitats del veí, la sogra perdé l'equilibri i caigué al buit.

***

Els testos i les olles Djalí

No havia tingut sogra fins el dia del divorci: ara entenia perquè odiava tant la seva ex.

***

Falsa adopció perunforat

-Ets com una filla!

Passen 11 anys, surt una i n'entra un altra

-Ets com una filla!

-Senyora, paga manutencions?

***

No et farà feliç, filla… Sergi Yagüe Garcia

El gendre mor sobtadament.
Deixa vídua, tres fills i una hipoteca.
-Ni morir-se ha sabut, el desgraciat! -remuga la sogra…

***

Fins la mort… Ferran d'Armengol i Galceran

Estimaré la sogra fins la mort, deia, i mai va deixar de pagar-li el nínxol, a l'altra punta del cementiri...

***

Per si de cas foster

El primer que va fer després de separar-se va ser canviar el tot terreny per un cotxet de dues places...

***

El gourmet angie

-Sí que la trobaré a faltar, sí - va confessar en el tanatori-. Ningú podrà igualar el seu fricandó!

***

La pèrfida Maurici

Quan va sentir "em pots dir mama", va pensar que ja no s'ofendria si li deien fill de puta.

***

Pradís terrenal copernic

Adam vivia feliç en el Paradís terrenal. Eva havia estat creada amb una costella seva... Per tant, no tenia sogra!

***

Passant la pilota (o la sogra) kispar fidu

- Vindrà la sogra...
- Què?¿?
- Escolta tu! Un respecte per la teva mare!
- Ah! Pensava que parlaves de la MEVA sogra!

***

I doncs, què esperàveu ricard

Com podia dissimular la ràbia que li tenia? Aquell pollós, follant-se la seva petita, l'havia fet "sogra"... Ja passarien comptes!

***

Temptació manel

Aquella morenassa de cuixes fermes i pitram poderós el provocava massa sovint. Llàstima que fos la seva sogra.

***

Animador cultural thule

Cansat de carretejar la sogra el cap de setmana, decidí fundar una associació de sogres sense fronteres.

***

La santa paciencia de la mama Florenci Salesas i Pla

La sensual sogra seduí, triomfalment, al gendre. Ara, la filla pregunta a la mama quin tiet li és aquell bebé.

***

Malsons NiNeL

Despertà, suat, i observà el llit: ningú més. Només havia estat un malson, aquella senyora gran del somni no existia.

***

Secret revelat Filalici

Ma sogra era increïble. De vegades ens quedàvem sols, i gaudia molt més que amb la dona o amb l'amant.

***

El càsting de la sogra Bruna86

"Tens diners? Feina? Cultura? Cotxe? Potència sexual?". El noi menjava atemorit davant la sogra. "Ja et trucarem", li etzibà implacable.

***

Orfes de iaia Nubada

Després de tants anys maleint-la, va morir la sogra.
I ara trobava a faltar una iaia per als seus fills.

***

La MEVA sogra Capità Borratxo

- Escolta, a veure quan us caseu...
-Ja saps que no em casaré amb ta filla...
- Llavors no em tornis a dir més sogra!
- Però... si és que ho ets! (29 paraules)
La sogra perfecta! Clar de lluna

Odiava les comparacions i després de fer "lo"impossible decidí deixar-lo.

- Els calçotets? Que els hi planxi sa mare!!!

***

Macarrons jacobè

-Hem de parlar.
-...
-No tornis a dir davant el nen que la teva mare els fa més bons.

***

Sogra? Daniel N.

El solter empedreït sentia amb la més absoluta indiferència la paraula sogra. Perquè feia a tots ballar tant el cap?

***

Primer Aniversari deomises

Era el primer cop que en Marçal gaudia portant flors a la seva sogra pel seu aniversari... al cementiri.

********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat


Votacions


Convocatòria Nanorepte 52



Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer