Nanorepte 46: La sequera (18-03-2008)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

L'aigua és un bé escàs… Sergi Yagüe Garcia

-L'aigua és un bé escàs, fill -digué l'indigent al voluntari, tot rebutjant la dutxa i apurant el cartró de vi…


***

Resta de nanoreptes participants:

Tristesa superba (Níobe) deomises

Després d'enterrar el dotzè fill, la Níobe havia acabat les llàgrimes per a plorar la seva supèrbia.

***

Esperant la pluja Ona al mar

Tant va arribar a plorar allí, en veure l'estany buit, que al seu davant una margarida va florir...

***

Primera vegada. Salgado

Totes les farmàcies tancades. Les ganes d'ell van esquinçar la seva virginitat. Sense lubrificant, preservatiu ni tendresa. Sols llàgrimes.

***

El saurí foster

Després d'anys d'ostracisme i oblit, la gent del poble el tornava a necessitar amb desesper.
Se sentia important i feliç...

***

"AGUA PARA TODOS…" Frances Arnau i Chinchilla

Cridaven demanant el transvasament, i quan plogués més del compte, haurien d'obrir les comportes dels pantans, abans de que rebentaren.

***

ley de murphy Ladycrou

Afecte: surto a la peluqueria. Va agafar les claus, i a pesar de la pertinaç sequia no oblido el paraigua

***

Apocalipsi copernic

En el despatx oval, Georges Bush III i assessors militars ultimaven els preparatius per a la primera guerra de l'aigua.

***

Solitud forçada, escletxa insalvable angie

La sequera havia obert un abisme entre la petita formiga i la seva família. No sobreviuria. Es llençà al buit.

***

Sequera jacobè

Lleganyosa i esquerpa cada matí s'espremia un pit i se'n tornava al llit.
El diluvi la va cridar al jardí.

***

Sequera Daniel N.

Hi havia rius pedres barrejades amb sorra fina, els embassaments digerien els llots afamats, pobles sencers morien de set.

***

Sahrauí (BCN 2032) desideri

No havia abandonat del tot el desert: les restriccions d'aigua de Barcelona l'hi recordaven diàriament.

***

La prostituta Claudianuvol

Hauré de canviar de feina -pensava sota la palmera la prostituta-: el recés de les aigües allunya els clients...

***

Quaranta anys Filalici

Quaranta anys de sequera al monestir. Va sortir directe cap a una casa de cites. Allà hi va trobar respostes.

***

L'home del temps fènix

Últimament fins i tot rebia amenaces de mort. Per això tremolava com una fulla en anunciar que l'anticicló persistiria indefinidament.

********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat


Votacions


Convocatòria Nanorepte 46




Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer