Nanorepte 42: Si una nit d'hivern un viatger (05-03-2008)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

Massa bon humor? Manel

-"Más madera!"- cridà tot rient.
Tothom se'l mirà malament. Dins d'aquell rodalies corria massa mala llet per entendre la broma.

***

Resta de nanoreptes participants:

Pròxima estació: Paradís foster

Ell esbufegava com una locomotora a vapor...ella l'esperava a l'andana ...El tren emeté un xiulet brutal just abans d'alentir...

***

La maleta perduda Alícia Gataxica

Andana a baix el veié. El lladre la obrí. Regalimava sang. Ell esperà que la maleta no el trobés mai.

***

Fred sota les robes angie

Diàriament s'asseia en el mateix banc de l'andana i esperava. Potser el proper tren li tornaria la il.lusió.

***

Pensaments fugitius Clar de lluna

Dret davant la via, amb el bitllet de segona en mà, el xiulet llunyà del tren el tempta uns instants.

***

La finestra Maurici

Es treu la piruleta de la boca i diu:
- On aneu, Isaac?
- Ni idea, Klaus, però tranquil, que demà t'ajudo amb els deures

***

Serenor sobre rails Daniel N.

Anava a peu, s'estimava el tren. Amb les seves cortines esgrogueïdes, els seus seients amples. La seva calmada cantarella.

***

Esquerdes als fonaments Sergi Yagüe Garcia

Aquell era el tren que s'emportaria la filla. Només entrar a l'estació, els fonaments d'aquella família sí que s'esquerdaren irremeiablement…

***

Llarg recorregut Djalí

Quan donava la maleta al mosso que l'ajudava a pujar no s'adonà que el bitllet li queia a la via.

***

1.940 Xellos

-Perquè l'avi odia els trens mama?

-Perquè els alemanys el van ficar en un i mai no ho oblidarà, abraham

***

Fred Filalici

Amb els vidres trencats, escalfar aquell vagó semblava impossible. Aleshores, un dels passatgers va suggerir de fer una orgia.

***

Massa tard! fènix

Llençà el ganivet ensangonat per la finestra. Llavors s'assabentà, horroritzat, que en aquell tren hi viatjava Hercules Poirot, estava perdut!

***

L'arribada Hergè

Per l'escletxa del vago; fred mortal i claror de lluna.
Dins; ja ningú plora.

Silenci.

El tren arriba a Auschwitz .

***

La màgia del tren Nubada

El tren passa rabent i xiulant. Els nens aturen els seus jocs. Riuen i saluden amb la maneta cridant adéu.

***

M'estimes? Bruna86

-M'estimes? -li va dir en sentir el xiulet del tren, aprofitant que girés el cap per empentar-lo a la via.

***

Estació urbana Parlem

Estels a l'estació urbana. Rastres de cel em retornen a tu. Venia a buscar-te: el tren ja se t'ha endut.

***

La dama al compartiment boeing

La dama al compartiment, el tren treu fumera i sutge. Ja ha florit l'ametller i ella pensa en l'amor núbil.

***

Si una nit d'hivern un viatger… Francesc Arnau i Chinchilla

... arriba a l'estació esbufegant i us demana foc, eixiu corrent sense mirar enrere. No hi ha cap dubte. És ell!

********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat


Votacions


Convocatòria Nanorepte 42


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer