Nanorepte 39: idees delirants (26-02-2008)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

Em vaig comprar un televisor digital per internet a una botiga exótica de Ratmahala i el comandament és de color verd fosforescent Màndalf

Quan el debat estava al més àlgid "mireusté", vaig congelar la imatge.

Els metges no saben com recuperar als paralítics.

***

Resta de nanoreptes participants:

Deliris Sergi Yagüe Garcia

La senyora s'empassava el seu propi pit; King-Kong acabava el sudoku submarí…

I les gavines roges volaven a les clavegueres.

***

Deu ser que deliro Filalici

Mira que en sóc, m'atreveixo a participar al nanorepte de les idees delirants sense tenir-ne cap per escriure.

***

música ixnuir

i resultà que hi havia un relataire delirant: ara deia de fer un nou repte! i barrejar música i literatura!

***

Silenci foster

Resignat i exhaust de lluitar contra el seu poder torbador, finalment en Parker decidí obeir les veus fins a la mort...

***

Amb la lliçó apresa! Unaquimera

Dubtà. Aquells gegants l'havien enganyat abans, aparentant molins.
En sentir campanades, clares veus monstruoses, aixecà la llança, prest a l'atac.

***

Persecució incansable Clar de lluna

No el deixaven tranquil. El perseguien sempre. Nit i dia sense descans. Sempre en silencis sorollosos que només ell oïa.

***

Conseqüent amb el seu deliri angie

Quan veié brollar la sang de la femoral, pensà que el mareig era el trànsit cap a la immortalitat.

***

Finit o infinit? perunforat

Catalunya
Europa
Món
Planetes
Sistema solar
Via Làctia
Galàxies
Grup Local
Univers,
Multivers
i...,i...
Au, tornem a començar...

***

El cabreig del poeta Bruna86

Què s'ha cregut aquest crític de pacotilla...!

Els meus versos girats sobre l'art de les mongetes NO SÓN CAP DELIRI!!!!!!!!

***

Delirium Tremens allan lee

- Tinc animalets per sobre! Tragueu-me'ls!!- cridava.

Però les formigues se'l van cruspir de viu en viu, borratges de sang.

***

Antídot de tu jacobè

Et vaig desitjar tant que vaig creure que t'havia tragat.
Aquí dins, cada nit m'obliguen a prendre una dosi d'oblit.

***

Sil·logisme Bruixot

"El món és matemàtic.
Les matemàtiques són només idees.
El món és només una idea."
pensava mentre queia pel precipici....

***

Les afinitats canines Djalí

Segrestaria el gos d'en Pere i s'esperaria davant la porta de casa seva perquè volia ser el seu millor amic.

***

Deliris de grandesa Francesc Arnau i Chinchilla

Aquell humil relataire del Sud trepitjava capcot la catifa vermella. En aixecar el cap va veure el rei de Suècia.

***

El desconegut

"No et conec!" cridà davant del mirall. "No em miris!", "Tu… jo?" El trencà en mil bocins i es desfigurà.

***

El mal menor Maurici

Malgrat que els havia robat sovint, Barrabàs es feia creus que entre el seus salvadors hi hagués forners i pescadors.
.
***

En el búnquer copernic

El tret d'una Lüger va provocar la darrera sang vessada pels seus deliris de grandesa.

***

Or negre NiNeL

Contemplà victoriós la vasta plana que s'estenia al seu davant. La conquesta havia estat difícil, però les reserves estaven assegurades.

***

màquina infernal manel

Però si només l'he posat cinc minuts perquè s'eixugui! - cridà espantada l'àvia, tot traient el hàmster totalment rostit del microones.

***

bacanal familiar atram

Que saborosa aquella carn que deglutia amb avidesa!
La nevera n'era plena: els seus pares , grassos, a trossets, donaven rebost.

********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat


Votacions


Convocatòria Nanorepte 39



Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer