Nanorepte 36: ….mmm (18-02-2008)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

L'últim orgasme Manel

oooooh! Joseeeeeppppp! Qui deia que després del setanta ja no hi havia sexe?
-....
-Que em sents Josep?. Joseeeeppppp !!!!!!!!!!!!

***

Resta de nanoreptes participants:


Sota l'estora Florenci Salesas

És la perfecta companya, treballadora, cuinera i mare dels seus fills.
-Excuses per a no fer sexe oral- sospita ell.

***

Canvi d'aspecte copernic

S'abalançà sobre l'escletxa humida i oberta. Durant uns moments va semblar que duia bigoti.

***

Als serveis públics Julià Caraix

Al lavabo, mentre et descordava els sostens i tu em posaves la mà pel pantaló, vaig descobrir la teva vagina.

***

Tantra Sergi Yagüe Garcia

Portaven cinc hores cardant quan a ell li entrà ciàtica.

Ella es despertà amb el crit, despistada, i fingí l'orgasme.

***

Sense títol AnNna

Sé que algun dia em farà parar boja. Ara espero, també boja, però d'una altra manera. Ja vindrà, diuen.


***

Només amics Maurici

Instants abans d'arribar a l'orgasme, ella li va prémer el cap amb les cuixes i li va dir:

‒ T'estimo.

***

Genets Laura

Contrast de pells. Encaix a les boques i als sexes. Suor. Orgasmes de lava tèbia. Dos genets, un sol cavall.

***

mmm…quin gustet! rnbonet

Que em ve!-digué ella.
-Me'n vaig!- féu ell.
S'estremiren els dos alhor

***

Un cony pèl-roig Bruna86

Quan ella té l'orgasme, ell treu la càmera d'amagat. Sap que la foto d'un cony pèl-roig triomfarà entre els col·legues.

***

Reggaetón ixnuir

Em fot mà
Me li apropo
em posa a mil
El reggaetón sona frenètic
Directes al bany de la disco

***

El sexe no té edats bressol

Fem-ho- digué ella, assenyalant la funda del matalàs.
- Ara trec les píndoles blaves amor, la infermera encara no les ha descobert .

***

L'entrenador angie

Si el president sabés que aquella davantera feia els millors endinsaments en el seu llit, i sempre venint del darrere...

***

SeXeja'm kisparfidu

13) kisparfidu: SeXeja'm

Sacseja'm,
remou-me,
glopeja'm...

Xucla'm,
persegueix-me,
ressegueix-me...

Obra't,
obra'm,
obrim-nos.

a un nou món,
a 4 passes,
2 gemecs.

SeXeja'm
SEXEgem-nos.

***

Interrogatori Alícia Gataxica

Interrogatori
- La penetrà amb l'escombra i la cremà amb cera calenta?
- Si, xisclava de gust la molt porca!

***

…69… afrodita

Empassant-me el seu orgasme se'm va eriçar la pell. Mentrestant, ell assaboria els batecs incontrolables que se m'escapaven del sexe.

***

Pescar sense xarxa Daniel N.

Després d'una setmana de saltar de llit en llit, es mirà a si mateix, esgotat, i plorà de ràbia.
.
***

Altre cop no Biel Martí

La posa bocaterrosa i l'envesteix per darrera.
- No -demana penetrant-la.
Però sí, la nina punxada es desinfla abans d'hora.

***

Sincronia natural Leela

D'esquena, encara abraçada al pi, xisclà embriagada per aquella mescla d'olors i plaer mentre notava l'esperma gotejar-li cames avall.

***

Masturbació Laura Dalmau

Darrere un motiu de masturbació, una sobredosi d'individualitat, per desencartonar les mans ja sentenciades.

***

Les dones também es fan palles benaflec

A qui s'entrega, mentre es busca i s'escorre amb les seves pròpies mans, si encara és verge?

***

Plaer a deshora! Clar de lluna

Mentre ell es renta i pixa satisfet, ella al llit, cansada de fingir, acaba la feina silenciosament en solitari. Mmmm...

***

a la lletania Asunpal

El ziga zaga de les seves mans entre les cuixes va augmentar l'expectativa, una explosió a la lletania dels pits.

***

Petó de traspàs perunforat

Li llepava sencera fins succionar l'esperma al corre's. Entre espasmes de plaer s'atansava per cedir-li l'últim gl

***

Tres segons o el poder de la imaginació Àfrika Winslet

Ens creuem.
Vol de cabell, ulls penetrants, ball de malucs... tacons allunyant-se.
Si les mirades parlessin... t'hauria follat.

***

Llepolies fines mjesus

Ell suca el melindro. Ella amb la xocolata ben desfeta i calentoneta, remena i sotragueja. Xuclen, s'ennueguen: moren de dolçor.


********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat


Votacions


Convocatòria Nanorepte 36



Comentaris

  • Arc Catarsi[Ofensiu]


    Nou concurs de ciència ficció, terror i fantasia, on pot enviar des de un nanorelat fins a un conte llarg. Aniveu-vos. El tema general és l'apocalipsis i aquest més es proposa el tema d'un nou món. Teniu temps fins el 31 de gener, aprofiteu!

    CatarsiArc


    No costa gens, animeu-vos-hi!!!!