Nanorepte 31: Un nano apocalíptic

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

Inadaptats copernic

Els quatre genets cavalquen. Un míssil aire-terra els volatilitza en un instant. Des de l'avió el pilot remuga: Inadaptats!
***
Resta de nanoreptes participants:

Petit homenatge Daniel N

Un dematí en Gregori Samsa despertà convertit en una estranya criatura insectoide, a més a més era el dia de l'apocalipsi.
***

Vull ser un cavaller angie

Un nen orfe, dibuixa un tanc damunt la sorra sanguinolenta. Ja no plora, riu. El matarà la fam o la pesta.

***
Globalització! allan lee

Som una empresa global. Vam fabricar armes pels nostres amics. Ara, tenim hospitals per guarir als enemics.

***
Prosperitat Hergè

Per molts insectes, els Grans Bolets foren una benedicció; les restes orgàniques de milions de mamífers, una assegurança de prosperitat.

***
Qui serà, seràààààààààààààààààààààààà Xellos

Santedat, hem descobert a tres -va dir mostrant-li la foto de les Açores.

-No continuïs buscant -va respondre somrient sibil·linament..

***
Benvinguts genets jacobè

En saber que esperava quadrigèmins, la futura mare soltera només va poder veure-hi quatre oportunitats per fer créixer i estimar.
***

Utopia Màndalf

La guerra, la fam, la pesta i la mort lluiten aferrissadament pel poder.
A la terra regna la pau.
***

La fi del món Bruna86

Mentre plorava perquè l'havia deixada, pensant que allò era la fi del món, del cel baixaven extraterrestres malèvols carregats d'explosius.

***

L'últim dia Sergi Yagüe Garcia

L'Ultim dia, la terra es va obrir i els Quatre Genets també caigueren a l'abisme, i el foc els consumí…

***

Mort d'un pallasso monlila

Dies després del bombardeig el van trobar sota la runa. Duia una llàgrima pintada a la galta.


**********************************************************************
Enllaços al fòrum :

Resultat i comentari dels participants
Votacions

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer