Nanorepte 29: Estètica (30-01-2008)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

Segona oportunitat Marty McFly

-I ara, qui és la més guapa?- preguntà novament al mirall mentre aguantava el cap ensangonat de la Blancaneus.


***

Resta de nanoreptes participants:


Aspectes interiors Sergi Yagüe Garcia

A la Fira dels Fenòmens, l'home bell veié el seu interior. Avergonyit, abandonà el grup que reia de l'Home Elefant…

***

Lifting angie

En sortir del quiròfan i mirar-se al mirall, s'adonà que li havien robat el clotet de l'hermosura.

***

Estètica Daniel N.

L'estètica no era dinàmica, sempre igual, sempre avorrida, sempre avorrint, per sempre perfecta, per sempre igual a si mateixa.

***

Miralls jacobè

No comprenia que a l'escola fos riota de tothom, si a casa l'àvia era el nen més bonic del món.

***

Un amant del mar perunforat

Va ser testimoni, al llarg de la seva vida, de la metamorfosi del tauró que portava tatuat a la panxa.

***

Venus allan lee

No es podia moure de tan voluminosa com era.
Els homes es mataven per posseir-la, a la tribu.

***

Tacte Maurici

Mentre desfilava per la passarel·la només pensava en l'hora de plegar i trobar-se amb el seu promès, cec de naixement.

***

Contrast Hergè

Tenia uns pits juvenils perfectes. Ansiós, sense mirar el seu rostre farcit d'arrugues, vaig tocar-los, ennuegant-me de desig.

***

Obsessió circular Bruna86

Tinc els pits petits!
- Jo t'estimo...

Ell, cansat, la deixà.
Ella, s'operà.

Ja operada, es veié el cul gros.

***

Metamorfosi Unaquimera

- El marit malalt, la filla lluny de casa, la nova feina... què canviada està!
- Ha estat el botox!

***

Obsessió oper l'estètica monlila

Cada nit, quan es treu tot el que porta postís, quasi desapareix.

***

Desesperació copernic

Impotent, trencà el mirall, el qual era incapaç de reflectir la bellesa del seu interior.

***

La foto Bruno Jenkins

Una noia preciosa, un vestit fantàstic, unes arracades a joc, un dia radiant, una fotografia realment esplèndida. Llàstima del burca.

***

Cleopatra i Juli Cesar Alícia Gataxica

- Perquè les potingues, tu ets prou guapa!
- No és estètica, és política!

***

Cagun el pal de la messana!! Rackham el Roig

Cansat de tanta mediocritat, em tallí una cama i em traguí un ull.
Ja sóc un pirata com cal.
Catacloc!

***

Narcís Biel Martí

Es mira.
S'agrada.
Es desitja!
No pot més!!
...
...
...
Talls de mirall per tota la cara. No serà guapo mai més.

********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat


Votacions


Convocatòria Nanorepte 29


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer