Nanorepte 250: RUTINES

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

Oh lai la - Jimbielard

Avui a la masovera no li dona la gana d`anar al mercat, entesos?

---o0o---


Resta de nanoreptes participants:

1. Rutina d'un català contrariat - angie
               Tan acostumat com estava a dur la contrària, maleí els brasilers en caure Madrid com a seu olímpica.

2. Bon informàtic - Joan Gausachs i Marí
               A Magí Compte Cuadrado, informàtic fins a la medul·la, li va costar molt trobar promesa, volia poder-li dir, carinyosament, Ruthina.

3. Matrimonis - casperdut
               Rutina: saber que quan arribes a casa, et tocarà dormir al sofà

4. Canvi de professió - Gessamí_blau
               Va ser funambulista fins que va saber que les rutines portaven l'alzheimer. No veia clar com fer-ho per improvisar.

5. Punt i final - Mercè Belfort
               Ha besat tants anys la foto del seu fill que ha preferit retrobar-se amb ell: el dolor es feia insuportable.

6. Oh lai la - - Jimbielard
               Avui a la masovera no li dona la gana d`anar al mercat, entesos?

7. Que marxin! - Joan González Pons
               Cada nit demanava que marxessin
les rutines repetitives.
Al matí les abraçava necessariament.

8. Diàleg nocturn - brins
         - No entenc la gent rutinària, Enriqueta.
         - Jo tampoc... Au! beu la llet i treu el gosset que són les deu.

9. La millor rutina - Núria Niubó
               La millor rutina, la de mig mati a la feina, un croissant, un bon cafè i la repassadeta al diari.

10. Trencant rutines - marinada
               Aconseguí recuperar l'antic "seat panda", anà a buscar la dona i, amb renovada il·lusió, s'encaminaren al descampat d'abans de casar-se.

11. Fent hores extres - nuriagau
               Un vespre, en entrar sis adolescents sorollosos a l'autobús, un mestre feu: "Sxxx!". La tasca rutinària, indeliberadament, sobrepassà l'horari lectiu.

12. Triangle vital - Unaquimera
               La feina rutinària li assegura la subsistència, la lectura els coneixements, l'escriptura la catarsi: totes tres són necessàries per viure!

13. Sainet antirutinari - Dolça Parvati
         PEP: Avui trencaré amb la rutina!

         CONXETA (cínica): Per això guardes el pa al frigorífic i la mortadel·la al rebost?

14. El costat del llit - jacobè
               Ella li pren el costat i somriu. Ell, sorprès, s'estira al lloc d'ella.

Passen la millor nit dels últims anys.

15. Com sempre - Filalici
               Com cada vegada que algun empleat tenia un problema, l'informàtic va haver d'acabar reiniciant-li l'ordinador.

16. Set pisos - Vladimir
               Decidit a rebel·lar-se contra la rutina, va pujar els set pisos a peu. Van trobar-lo estès al replà del cinquè.

17. Rutina necessària - crohnic
               Per alguns anar a treballar diàriament s'havia convertit en un malson. Pels més desgraciats, aquella rutina era un somni inabastable.

18. t'estimo - sandra D.Roig
               S'alçava amb el primer raig de llum, autòmat, sense rentar-se la cara es mirava al mirall i deia fluixet, t'estimo.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer