Nanorepte 237 (02-09-2009): de pel·lícula

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

IniciacióResta de nanoreptes participants:



Continuarà Cargolsalallauna

Aquella jove quedava inconscient pel fum i l'allau humana que fugia de la sala de projeccions en flames. Tindria seqüèles.

***

Bona oferta Joan Gausachs i Marí


A Rodolf Galan Galdós, de jove, li van oferir de treballar en el cinema. Ara, de gran, encara fa d'acomodador.
***

Tocat de l'ala Mercè Bellfort

Quedà tan trastocat veient "Dràcula" que al laboratori només pensava en fer un xarrupet a les bosses de sang.

***

Mala interpretació? brins

-Manel, anem al llit a veure un drama?
- Ja n´hi ha prou, Ramona! Sempre has d´estar amb indirectes...

***

Allò que el vent s'endugué foster

L'havia vista un munt de vegades, i ara era la seva preferida...de fons, per a unes sobades de pel.lícula!


***

King Kong Joan González Pons

Rialler en King Kong m'ha pujat 8 bosses al dotzè pis. Ascensor en revisió. Gràcies bon amic.

***

Última fila SenyorTu

Li passà la mà per l'espatlla, els cossos s'atansaren, els caps es tocaren pels polsos... La pel·lícula? No la recorden.

***

Temps moderns Xantalam

Afirmava rotund que el cinema sonor no tindria futur. Ja d'ancià, i d'amagatotis, mirava absort les pel·lícules parlades.

***

Frustració Núria Niubó

De jove volia ser actriu, és passà mitja vida fent comèdia. Cansat de tanta falsedat ell la va deixar.

***

El conseller Angie

Quan veié la primera d'en Harry Potter es preguntà si Hogwarts estaria subvencionat o no.

***

Galardonada Carme Simó

A sisè de bàsica es baixava les calces. Ara, al cine, vèiem que feia coses pitjors. Anit guanyà el Goya.

***

L'avi que no volia veure el cinema en blanc i negre mjesus

Sempre es negava a veure pel·lícules antigues al cinema de barri, argumentant que de vell, ell, ja ho era prou.

************
Enllaços al fòrum:

Votacions

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer