Nanorepte 210: Renovació de frases fetes (29-06-2009)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]



Nanorepte guanyador:

Haver begut vodka - crohnic

Ja hem begut vodka!
Li digué al conductor, quan s'adonà del control d'alcoholèmia que hi havia sortint de la discoteca.


Resta de nanoreptes participants:

Suar l'escalivada - angie

Mentre els companys de gimnàs suaven la cansalada, ell, vegetarià estricte, ho feia amb els pebrots i l'albergínia.

***

Tot em surt malament- Joan González Pons

Proposta: Sí, aprenc i funciona, a sortir bé de tot, sense qualificacions prèvies.

***

Quedar-se, per a viure, a Sants - Joan Gausachs i Marí
Dita popular de la coneguda barriada de Sants, a Barcelona, on, curiosament, hi viu un nombre elevat de dones solteres.

(Nota de l'autor) Com que, possiblement, en el nanorepte anterior, no vaig estar encertat en presentar-lo fora de concurs... doncs mira!
Estic a la vostra disposició!


***

Ser més rar que un gos blau (conversa) - F. Arnau

-Ahir estava el meu veí a la terrassa assajant passos de ballet.

-Eixe és més rar que un gos blau!

***

Boli i foli!!! - Cargolsalalluna

Exclamació imperativa emprada per un relletaire o altri quan li fa entendre al cambrer la necessitat d'escriure.

***

Montilla explicant acudits - SenyorTu

Quin espectacle... -exclamà desolat -fa més pena que Montilla explicant acudits.

***

Abaixar-se o apujar-se els pantalons - nuriagau
Els pares s'abaixaren els pantalons i li compraren la moto. El fill, finalment, s'apujà els pantalons i renuncià al tatuatge.
Nota de l'autora

***

Frase feta: 'anar d'Herodes a Pilatos'; frase refeta: "anar de Rajoy a Zapatero" - rnbonet

Aquell trasvasament de l'Ebre semblà com el del Tajo-Segura: ve a ser com anar de Rajoy a Zapatero.

(Nota de l'autor: Perdoneu per l'embolic. M'acabe de llegir 'L'últim home que parlava català'. Gràcies M&cia!!!
I salut i rebolica!
Nota del M: de res, per la part que em toca)


***

Fuig de la hipoteca o et quedes sense teca - mjesus

Si has d'omplir la nevera, ni crèdits ni hipoteques, perquè, qui no gasta més del que pot, menja quan vol.

Nanoreptes fora de concurs :

Menjar sopa amb forquilla i ganivet - crohnic

Es pensava que trobar feina seria cosa fàcil, no obstant va resultar com menjar sopa amb forquilla i ganivet.

***

Estar amb la ginebra fins al coll - crohnic

La seva addicció a la beguda li havia ocasionat grans deutes econòmics. Estava amb la ginebra fins al coll.


*********************************************

Enllaços al fòrum:

Resultat i comentari dels participants

Votacions

Convocatòria Nanorepte 210

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer