Nanorepte 203: La platja (10-06-2009)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]



Nanorepte guanyador:

Tàctiques per lligar a l'empordanesa - angie

Plantava la canya a la sorra, treia una cervesa de la nevereta i esperava que piquessin... les turistes alemanyes!.

***

Resta de nanoreptes participants:


Amor Platja i Mar - Joan González Pons

La Platja digué: Mar m'agrada com m'acarones, encara que a vegades...
Sent la meva força i amor. T'estimo, Platja !

***

La platja i jo - Joan Gausachs i Marí

La platja m'encantaria si no fos... perquè hi ha massa aigua, massa sorra, massa gent i a vegades massa sol.

***

Cicle - Cargolsalalluna

Aquell còdol arrossegat, corrent dolça avall, i pigat d'orificis per les onades de la platja, ara em fa de pitjapapers.

***

Vacances amb els amics - F. Arnau

Després de passar quinze dies a Eivissa vinguérem tan blancs com el gesmil. Per la nit no t'agafa el sol...

***

LA PLATJA - T. Cargol

Mira com em mira mentre la miro mirar-me!

***

A Madrid accepten "pop" com "animal de companyia" - Jimbielard

Val, si, hi ha aigua, sol, gent, venedors ambulants, para-sols , però, i les onades? La sal?... I la platja?

***

Platja artificial - qwark

-Obrirem pas al Mediterrani i aquí farem la platja. Només necessitem el permís d'obres.
-Fet! -l'alcaldessa de Madrid signà entusiasmada.

***

73 anys - marga

El meu cos nu, la sorra s'em fica al forat, m'acarona, gemego, desimulo i me sento damunt una tovallola.Somio.

***

Preludi en retirada - Xantalam

S'incorporà endormiscat en sentir els crits dels nens. Veié un desert de sorra molla. S'estirà sobre la tovallola; tenia son.

***

El voyeur - SenyorTu

En obtenir la plaça de vigilant de la platja, el voyeur cobrava per fer impunement el que més li agradava.

***

Tatuatge al sol - thule

S'adormí a la sorra ,en plena solellada, amb la mà al pit. D'aquella feta l'anomenaren Napoleó: perpetuà el tatuatge anualment.

***

Tornant de la platja - nuriagau

Acalorats i plens de sorra carregaven: estoretes, tovalloles, para-sol, galledes, pales, tortuga inflable, pilotes,... i dos fills esgotats i feliços.

***

Somnis d'estiu d'una parella qualsevol - crohnic

El somni d'ell era viatjar a una platja idíl·lica acompanyat per dues sensuals jovenetes. El d'ella era que s'hi quedés.

***

Decepció a la platja (fora de concurs) - nuriagau

Reconegué una atractiva companya de feina, sense maquillatge, els cabell mullats i en biquini. Passà com si no la conegués.


*********************************************

Enllaços al fòrum:

Resultat i comentari dels participants

Votacions

Convocatòria Nanorepte 203

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer