Nanorepte 201: Bíblica brevetat (05-06-2009)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]




Nanorepte guanyador:

Jurament - Unaquimera

I l'Adam jurà a una Eva recelosa:
-T'ho dic i t'ho repeteixo, estimada: Ets l'única dona de la meva vida!


***

Resta de nanoreptes participants:


Ni pagant, Sant Pere canta - nuriagau

Pere negà conèixer Jesús tres cops: no perdonava que hagués guarit la seva sogra.
Només el gall cantà sense cobrar.

***

Les bodes de Canà - copernic

I Jesucrist va convertir l'aigua en vi. Això si, un vi "peleón".

***

El diluvi - Joan Gausachs i Marí

Noé, el primer nauta de la humanitat, s'estava tornant sord. Afortunadament, l'atac de gota, l'avisà del diluvi que si no!...

***

El full perdut - angie

"Tots els personatges i situacions són fictícies. Qualsevol semblança amb la realitat és casual."

***

Gènesi. Era així, no? - rnbonet

I el sisè dia creà Jahvé l'home i la dona. I com que estava cansat, així li van sortir!

***

Pederàstia - Vladimir

-Deixeu que els nens s'acostin a mi.

***

Lectura nocturna - brins

- Manel, no entens que necessiti suport espiritual!

- No, Clara... em preocupa que el mossèn hagi d´anar a dormir tan tard...

***

Abans de la costellada - darkman

Però Eva, si Déu ha creat la llum, què vols fer tu a les fosques?

***

Trivial Junior - Xantalam

-Qui va dir la cèlebre frase: "Qui estigui lliure de culpa que tiri la primera pedra"?

-Sí, un polític, mmmmm...

***

Aparences - jacobè

L'anomenaren Caín, però era l'Abel. Fidel a la llar que festejava l'arribada del fill pròdig que li robà el nom.

***

Longevitat - F. Arnau

-"Vosté va a durar més que un cul de morter!"
Exclamà el besnét de Matusalem al llit, abans de morir-se.

***

Una dona previsora - JoanaCarner

"Qui estigui lliure de pecat..." I la Magdalena començà a córrer, no fos cas que els presents s'haguessin confessat.

***

El miracle de l'orella de Getsemaní - rínxol

Va veure com l'orella li penjava de la barbeta, i el Pau Pi Casso va tenir una idea genial...

***

L'Esperit de conservació de les espècies - thule

Els ecologistes han salvat l'últim exemplar de cérvol i l'han batejat Noé, en honor al primer home que servà animals.

***

Miracle (fora de concurs) - copernic

I Jesucrist va caminar sobre les aigües. Això sí, els peus li varen quedar ben xops.

***

Pla urbanístic (fora de concurs) - copernic i Jaume Perich

I Jesucrist va dir a Pere: "Et dius Pere i sobre aquesta pedra aixecaré la meva església" i Pere li va respondre: "Ho sento, Senyor, però m'han declarat zona verda"

***

Miracle 2.0 (fora de concurs) - copernic

I Jesucrist va caminar sobre les aigües. Això sí, hi havia dos centímetres de fons.

***

Incrèdul (fora de concurs) - JoanaCarner

Apa, bèstia! No tan fort!, va dir Jesús a sant Tomàs quan aquest, incrèdul, li va tocar la ferida.



*********************************************

Enllaços al fòrum:

Resultat i comentari dels participants

Votacions

Convocatòria Nanorepte 201

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer