Nanorepte 175: Quins animals! (23-03-2009)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

Pensament animal - rnbonet

'M'estaré tornant home'? pensà l'ase després de tropessar dues vegades amb la mateixa pedra.


Resta de nanoreptes participants:

Penedida - Nubada

Sortí amb el botí a la butxaca. L'enxamparen quan, penedida, intentava encertar el pal al foradet de l'expositor de xupa-xups.

***
Funcions diferents- angie

L'elefant no entenia com els altres companys de bany podien respirar per una trompa tan petita.

***

Amics - Sangifetge

Amb Aigües Tortes als peus compartim l'entrepà; la carona blanca m'observa amb ulls de colors.

Huski agraït, sempre agraït.

***

Després de l'examen - Mändalf

Jo memòria d'elefant? Si anava peix del pop art, borinot! Estic mosca! Me les piro a pillar un gat bestial!!

***

Animalades al zoo - perunforat

-L'elefant és mamífer, el lleó carnívor i estan separats de les aus perquè son vertebrades.
-Saps més que la profe, mama.

***

A la carnisseria - Llibre

Després de suportar estoicament les explicacions del carnisser, la clienta aclarí: "He dit si tens una bossa, no una gossa."

***

Finançament Plataner - Sergi Yagüe Garcia

El ximpanzé sortí escollit perquè havia promès més plàtans als seus congèneres.
Mesos després, l'acord continuava estancat al Consell Selvàtic…

***

Canvi d'hora - Josep Bonnín Segura

- Aquest gall va molt endarrerit
- No és estrany
- És un mandrós i no ha canviat l'hora

***

Els cucs de seda (fora de concurs) - uanra

Saben caminar, menjar morera, fer seda i el capoll. No han conegut els seus pares, qui els ho ha explicat?

***

L'ombra del brúfol - F. Arnau

Quan va ésser fulminat per aquell raig mortífer, el darrer que va albirar aquell ratolí fou l'ombra del brúfol assassí.

***

Faula reloaded - berenguer

-Tu ves cantant, ja veuràs a l'hivern!-digué la formiga.
La cigala pensà:
-Aquesta imbècil no sap res del canvi climàtic

***

Dissociació amnèsica - Xantalam

No recordava què havia passat. Quan entrava en un pàrking veia els ulls brillants de tres llops enfurismats.

***

Diàleg de macacos del zoo observant una visitant - nuriagau

-Mira, va maquillada com un lloro!
-Té el cul molt gran!
-Quines ganyotes fa al nadó!
-Que mona que és!

***

Cabòries d'una tortuga d'aigua - Nubada

La nena esperava més de mi... què voleu, em vau regalar per reis, i jo hiverno. Aviat farà bon temps.

***

Ens va la festaaaaa!! - mjesus

Les puces ballaven saltant d'un gos a l'altre a ritme de la música dels veïns. Bamboooo! Llàstima del collar antiparàsits!


Enllaços al fòrum

Resultat

Votacions

Comentaris

  • Bons nanos, però...[Ofensiu]
    Nubada | 31-03-2009

    el primer que hi surt, "Penedida", no correspon a aquest repte, sinó al nanorepte 164 "sensepa".

    Pel que fa a la resta... quina animalada de nanorelats!