Nanorepte 15: Bucle

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

Sense papers ricard

-Si vols els papers has de demostrar que treballes.
-No em donen feina si no tinc els papers.
-...El següent!


***

Resta de nanoreptes participants:


Cercles naturals allan lee

Milions de cercles dins del cercle d'expansió i contracció de l'Univers....i aquest, dins de quin altre cercle més gran...?

***

Peixos fregits rnbonet

El lluç, quan el fregien, pensava: aquest peix mig oliós que es mossega la cua no sóc jo.

***

Que bonics els cabells arrissats! Daniel N.

No faré estimada meva dels teus cabells flairosos, alegres i entortolligats un gal·licisme.

***

Bucle generatiu Hergè

El missatge del futur explicava com construir la màquina del temps que, anys més tard, serviria per enviar-lo.

***

Seqüència d'instruccions que pot ésser executada repetitivament. Anjo Laví

Si no funciona prem el botó.

***

No me'n surto copernic

Nanorepte, nanorepte, nanorepte, nanorepte, nanorepte, nanorepte, nanorepte.....

***

Cicles vitals Leela

Usaren les molècules en doble hèlix per replicar les espècies extingides. Una volta més del bucle històric es gestava.

***

Res jacobè

Res és sempre. Sempre és mai. Mai és futur.
El futur no existeix. L'existència ho és tot. Tot, el no-res.

***

Bucle dels meus pensaments Sol_ixent

Estic recargolada al llit, anhelant tenir-te i ofegant-me entre el bucle dels meus pensaments.

***

Le Tour Xellos

Quan van tornar a acusar al líder de dopatge, va entendre perquè li deien "le gran boucle".

***

Malson Francesc Arnau i Chinchilla

Es va despertar tot esparverat... Quin malson! Llavors, se'n va adonar que estava somniant i es va tornar a dormir.

***

Negativitat estancada kispar fidu

Un bucle constant d'inconstància. De grans cercles i escapçades cantonades. De molts dies i poc aire.

***

Quina vida més gossa! angie

Aquella gata persa blava l'embogia!. Però a la seva anterior vida, ella havia triat un gat siamès així que...

***

Bucle horrorós Bruna86

La noia va tornar enfadada a la perruqueria després que l'ordinador de confiança no deixés de repetir-li "bucle horrorós, horrorós..."

***

Bucles d'or Nubada

Amb els rínxols enredats al capçal, no podia fugir. Els tres óssos, sense sopa ni pastís, se la miraven, afamats...

***

No em repeteixo Anònim

Jo no em repeteixo,
no em repeteixo,
no em repeteixo!
T'ha quedat clar?
O t'ho repeteixo?


****************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat i comentari dels participants


Votacions


Convocatòria Nanorepte 15


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer