Nanorepte 14: El bany

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

Inconformisme Sergi Yagüe Garcia

S'observa al mirall. Nega amb el cap. Encara massa. S'agenolla davant del wàter i es torna a provocar el vòmit…

***

Resta de nanoreptes participants:


TANCA ELS ULLS Sol_ixent

Tanco els ulls i em concentro…
A veure si avui puc deixar d'anar restreta i m'estalvio aquests mals de panxa!

***

POLÍTIC AL BANY Xellos

Quan es va rentar les mans, va recordar que cap a dies que no ho feia sense tenir micròfons davant.

***

"MÚSICA" AL HAMMAM angie

Dibuixava semicercles a la superfície de l'aigua, fent ballar els seus dits juganers, i mentre, jo tocava la flauta.

***

"A PUNT DE REBENTAR" foster

Davant els crits desesperats del de fora, el que seu a la tassa assegura la balda i somriu tranquil...

***

MERDA! copernic

Quan va acabar, satisfet, va comprovar amb desesperació que no hi havia paper de water.

***

REFLEXIÓ MATINERA ricard

Assegut a la tassa, veig una cita escrita a la porta.
-Cony!- penso- la brideshead ha estat aquí!

***

CAP AVALL ixnuir

estava boig de felicitat! començà a saltar a la banyera i caigué al pis de sota, nu davant la veina

***

L'APARICIÓ Francesc Arnau i Chinchilla

A l'espill del bany se li aparegué l'avia. Encara recorda aquella veu d'ultratomba: -"Filla, compra'm pintallavis i maquillatge dels ulls."

***

PH NEUTRE jacobè

Des que has comprat el sabó de fruita tropical, enyoro els esquitxos de suor preliminar i l'olor de codony natural.

***

DESCUIT Màndalf

L'individu entrà al wàter d'improvís i s'assegué a sobre meu petarrellejant compulsivament.
Els homes invisibles hauríem d'assegurar la porta.

***

MAQUILLATGE kispar fidu

Vaig despertar veient la meva dona. I en obrir els ulls, el somriure d'un pallasso... Evident: havia passat pel lavabo.

********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat i comentari dels participants


Votacions


Convocatòria Nanorepte 14


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer