Nanorepte 13: La calor

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:


AL CALIU DE LA LLAR Anjo Laví

«A CASA FEM REIS! PARES NOËLS ABSTENIU-VOS»
Ja dins la xemeneia, va saber-li greu no haver fet cas de l'advertiment.


***


Resta de nanoreptes participants:

ECONOMIA FAMILIAR Xellos

Quan va veure a aquella dona, va pensar que malgastava diners en calefacció. Però la seva li estalviava Aire condicionat...


***

LA PREOCUPACIÓ DE L'ÓS… Sergi Yagüe Garcia

El gel desapareixia ràpidament sota les potes de l'ós polar, que mirava la inabastable extensió marítima amb preocupació mentre bramava


***

FRED Allan lee

El fred el va envaïr; s'adonà que això era la mort.

***


SOLUCIONANT EL PROBLEMA DE L'ESCALFAMENT GLOBAL Florenci Salesas i Pla

Groenlàndia li roba la calor a Mèxic. Gran ofensa nacional! Primeres conseqüències: guerra nuclear apocalíptica. Avantatges posteriors: estalvi energètic etern.

***

L'INFERN copernic

Es va obrir la porta de l'ascensor i va entendre la calor i el record del dolor al pit.

***

PRIMERA LÍNIA DE PLATJA Francesc Arnau i Chinchilla

Aquella calor i la platja deserta? Va plantar el para-sol, estengué la tovalla, va mirar l'hora: "Les tres del matí!"

***

IMATGES CALORÍFIQUES ESCRITES DINS D'UNA NEVERA Adonis

Uns peus amb sis parells de mitjons. Un esquimal al Carib. Una dotzena d'ous sota una gallina. Joana d'Arc. Malibú.

***

ENCONTRE EXPLOSIU Leela

Amb la mirada encesa vam friccionar els cossos...
Després de la combustió jaguérem, exhausts, dissipant energia fins equilibrar les temperatures.

***

RELATIVITAT angie

-Tens els peus glaçats!. No te m'apropis!
I ella, s'apartà mentre es fregava el sexe sota els llençols.

***

RECORDS ricard

Era el Nadal més fred que recordava. Arrupit davant les raquítiques flames pensà en ella, llavors sí que notà escalfor.

***

LA BUFANDA Unaquimera

Comparava l'amor amb una bufanda càlida: estimava l'escalfor que desprenia!
Després, desenamorada, li semblà una corda roent al coll: l'ofegava...

***

CALOR MATERNAL Nubada

-Mama, tinc fred...
Apropant-se'l al pit, l'estreny i li besa el front enfebrat.
Ja no té fred, i s'adorm.

***

JOGUINA VERBAL Daniel N.

A Ca l'Or mai no encenien l'estufa, i allò semblava Cal fred. Que gasius!

***

LA MANTETA jacobè

L'escalfor de les manetes de la filla encalma la panxa inquieta de la mare. El belluguet fredolic s'embolcalla i somriu.

***

EL BRASSER Alícia Gataxica

El brasser escalfava tant que ara les dues velles estan rostides sota les flames de l'incendi.

***

L'ABRAÇADA Sol_ixent

Jo ho creia impossible, però aquella nit de Desembre i sinceritat la teva abraçada va transformar-ho tot.

***

HISTÒRIA EN TRES ACTES thule

Hem apagat el foc de les nostres ànimes. Coneixerem l'infern, la decadència. Ens cobrirà una pàtina de tragèdia!


***

SOL kispar fidu

La calor li era innata: escalfava amb els braços, mentre els de la seva companya, la Lluna, refredaven la nit.




***

Enllaços al fòrum :

Resultat i comentari dels participants


Votacions

Convocatòria Nanorepte

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer