Nanorepte 102: El bar (12-09-2008)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador :

Empapat en alcohol foster

Després d'anys bevent com una esponja, ara, assegut a la barra, intentava recordar què era allò que tant volia oblidar.

***

Resta de nanoreptes participants:

Traspuant fum Jan des Val

Ella no arriba. Fa hores que l'espero. Assegut al bar. He begut molt. No l'havia d'haver colpejat.

***

"Barwoman" Rita O'Neal

Darrere la barra li ve la pena.
Van haver d'eliminar la zona de fumadors.
No l'ha tornat a servir.

***

M'entens? ullsblaus1

Un català va al bar de barri i demana unes escopinyes. El cambrer extranyat li diu: Vas trompa? diràs"berberechos"!

***

Cara i creu Aina_R

Entre setmana estudiant de dret, als caps de setmana mite eròtic damunt una barra per pagar-se el ritme de vida.

***

Embriaguesa baixa en alcohol angie

Entre copa i copa es tiraven els trastos. En tancar el bar, estaven ebris de passió. Acabaren vomitant luxúria.

***

Deformació professional Francesc Arnau i Chinchilla

Tota la vida treballant de cambrer i els dies que lliurava se'ls passava de bar en bar.

***

Des del ciber, amb amor Magrat

Nooo vaitx bourratxaaaaa!! Quan els elefffaaants roses marxin vooolant i aqueeestsss dosss orrrrdinadors s'eshtiguin quiets, ja pennncharé el nanorrrrrrelaaaat...hics!

***

Diuen que se li girà el cervell bocidecel

Trenta anys al bar, cuinant, servint i netejant, sense festes, sense vacances...fins que hi calà foc. Només volia descansar.

***

Malentès al bar del poble Hug_S

Amb els calçotets als turmells, Joanet "el Trípode" s'adonà massa tard que així no guanyaria el I Campionat de Botifarra...

***

Bar Monterroso Eduardcg

Quan despertà, l'ampolla de cervesa encara estava allí.
Per no parlar del dinosaure! És més pesat que el plom!

***

El bar JOANPG

Entra al bar i demana un cigaló d'anís i un diari.
Li ho porten i era l'ADN. Ecssssss

***

Perdona! Jimbielard

Mentre el cambrer s'apropava, el fill digué astorat:
-Papa, com és que el Sr. Perdona és a tots els bars?

***

Succedani...de cambrer jacobè

-Bon dia, voldria un tallat amb sacarina, llarg de cafè amb la llet desnatada ben calenta.
-...
-Un cortao!

********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat


Votacions


Convocatòria Nanorepte 102



Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer