Nanorelat Z: El zelador

Un relat de: xesco

El zelador transportava, pels freds passadissos de l'hospital, els cadàvers, encara calents, dels personatges apareguts morts als últims relats. Tenia l'ordre dels seus superiors de traslladar-los a la sala forense on la policia seguiria la investigació dels brutals assassinats. Però quan el zelador entrà a l'ascensor, l'escriptor ja l'esperava.

Comentaris

  • Molt bo![Ofensiu]
    nadàlia | 17-07-2010 | Valoració: 10

    No t'havia llegit mai, i tampoc cap nanorelat, fins i tot atesa la meva ignorància l'he hagut de llegir més d'una vegada, al final m'ha semblat collonut, boníssim, paorós, terrorífic, en poques paraules es poden dibuixar unes bones escenes Continua que disfrutarem!!!

  • Veïnats[Ofensiu]
    Anagnost | 03-07-2007 | Valoració: 10

    Un amic comú m'ha posat sobre la teva pista a RC. Ja veus, visc a 10 km (a Cala Rajada) i em comunic amb tu ves a saber per quines òrbites de l'espai. Bé, el que et volia dir: m'he passat tot l'abecedari dels teus nanorelats, d'un glop, i me n'he fet un fart de gaudir d'un tipus de literatura que m'atrau molt i molt. M'admira la teva capacitat de síntesi, el surrealisme de la majoria de les històries, aquest toc caldersià que cre endevinar-hi. Molt bé, Xesco, esper que, veïnats com som, algun dia poguem parlar-ne personalment. Una abraçada.

  • no facis cas[Ofensiu]
    subal | 22-10-2005

    No facis cas d'aquest Alvaro. Aquest nano és collonut. Vila-matià. Només m'he llegit aquesta obra teva. Però segueix sent collonuda.

  • no facis cas[Ofensiu]
    subal | 22-10-2005

    No facis cas d'aquest Alvaro. Aquest nano és collonut. Vila-matià. Només m'he llegit aquesta obra teva. Però segueix sent collonuda.

  • Simplement genial, X.[Ofensiu]
    Chen Ruestes | 18-10-2005 | Valoració: 9

    ames, m'encanta la brevetat, tindria de ser un valor afegit, gracies tambe per el teu comentari...

  • Jo sóc zelador![Ofensiu]
    Unicorn Gris | 11-10-2005 | Valoració: 10

    Hola xesco, encantat de llegir-te.

    M'has clissat amb l'article, he corregut a llegir-lo. Està bé. Una mica curt, potser t'hauries d'haver mullat una mica, però esta bé.

    Jo sóc zelador! En substitucions i en contracte temporal, però voldria treballar d'això tota la vida...

    Legalment sóc zelador en contracte no fix.

    Segueix posant oficis, ja et dic que tindràs penya!

  • hahaha[Ofensiu]
    quetzcoatl | 11-10-2005 | Valoració: 10

    Doncs a mi aquest m'agrada molt, i crec que és un molt bon final al teu recull de nanorelats; sobretot perquè més d'un lector ja s'ha adonat de que ets un sàdic!!

    Felicitats, un exercici, tot ell, boníssim.

    Una abraçadassa,

    m

  • Pinces[Ofensiu]
    alvaro | 10-10-2005 | Valoració: 6

    Ep Xesco, els últims relats m'havien agradat, havies pujat bastant el nivell d'alguns d'intermitjos de força fluixos. Aquest del zelador però torna a semblar agafat bastant amb pinces.

Valoració mitja: 9.17

l´Autor

Foto de perfil de xesco

xesco

38 Relats

108 Comentaris

50283 Lectures

Valoració de l'autor: 9.11

Biografia:
Vaig néixer quan era molt petit a Centelles (Barcelona), el 1976.
Vaig començar a escriure el 20/02 del 2002 provant sort amb la construcció de palíndroms.
M'agrada construïr encreuats i experimentar amb l'escriptura.
Sóc mestre d'educació primària, i actualment visc a Artà, Mallorca.

Em podeu llegir, també a RC, amagat darrere el nom de Xeixa, compartint jocs i experiments lingüístics amb el meu amic Xals.



Todas las cosas tienen que salir de algún sitio - cavilaba Harún-, por lo tanto, los cuentos no pueden salir del aire...

Salman Rushdie "Harún y el Mar de las Historias"

...es muy fácil. Si lo piensas, tendrás que admitir que todas las historias del mundo, en el fondo, se componen solo de veintiséis letras. Las letras son siempre las mismas y sólo cambia su combinación. Con las letras se hacen palabras, con las palabras frases, con las frases capítulos y con los capítulos historias.

Michael Ende "La historia interminable"


"Darrere els mots el paper es transforma
en mar i les lletres en peixos"

Joan Brossa