Nanorelat P: El paleontòleg

Un relat de: xesco

El reconegut paleontòleg, excavant, va topar amb el preuat crani, prova definitiva que confirmava l'existència del famós graó perdut. L'aixecà del terra i, pensatiu, s'hi enfrontà cara a cara, estava convençut que el món científic el batejaria amb el seu nom. Llavors, ràpidament, es va afanyar a enterrar-lo el més fons possible. S'assemblava tant a ell que no hauria suportat presentar-lo en societat.

Comentaris

  • POTSER...[Ofensiu]
    AVERROIS | 22-09-2005

    Havia anat al passat i allí havia mort, per això es retroba amb ell mateix en el present. No em facis cas que es molta ficció oi! Una abraçada.

  • NANOCOMENTARI[Ofensiu]
    LLETUGA | 22-09-2005 | Valoració: 9

    MOLT FÍ. NO CALEN MÉS PARULES.

l´Autor

Foto de perfil de xesco

xesco

38 Relats

108 Comentaris

50281 Lectures

Valoració de l'autor: 9.11

Biografia:
Vaig néixer quan era molt petit a Centelles (Barcelona), el 1976.
Vaig començar a escriure el 20/02 del 2002 provant sort amb la construcció de palíndroms.
M'agrada construïr encreuats i experimentar amb l'escriptura.
Sóc mestre d'educació primària, i actualment visc a Artà, Mallorca.

Em podeu llegir, també a RC, amagat darrere el nom de Xeixa, compartint jocs i experiments lingüístics amb el meu amic Xals.



Todas las cosas tienen que salir de algún sitio - cavilaba Harún-, por lo tanto, los cuentos no pueden salir del aire...

Salman Rushdie "Harún y el Mar de las Historias"

...es muy fácil. Si lo piensas, tendrás que admitir que todas las historias del mundo, en el fondo, se componen solo de veintiséis letras. Las letras son siempre las mismas y sólo cambia su combinación. Con las letras se hacen palabras, con las palabras frases, con las frases capítulos y con los capítulos historias.

Michael Ende "La historia interminable"


"Darrere els mots el paper es transforma
en mar i les lletres en peixos"

Joan Brossa