Na Perfecta

Un relat de: touchyourbottom
Na Perfecta sempre vol ser i anar perfecta, Na Perfecta. Vaja, ÉS i VA perfecta.
La perfecció és la seva acció suprema, o sinó s'estavella, s'esmicola, s'emmusteeix. I no és plan i un plan no perfecte no compta, per descomptat. L'energia dels déus té aquest toc, toc-toc, toc-toc-toc.

Quan troba Dom En Tot Cas, no s'aclareixen. Ell troba resposta a cada pregunta-comentari d'ella...però Na Perfecta és Na Perfecta i la darrera en parlar...i creu, vanament, que és perfeccionament, tancament de ni-paràgraf, accionament de més i més perfecció. I què se li ha de dir!

-En tot cas, dir-te que un dia em donaràs la raó: la perfecció no existeix.

-Aleshores...no existeixo?

-En tot cas no existeixes així sinó aixà.

-He existit (temps verbal perfet) i...continuo. Ni la cerco, perquè ja la tinc i la retinc.

-En tot cas, no cal anar-ho dient.

-I tant que cal! El bo cal repetir-se.

-En tot cas quan dic 'en tot cas' ho dic per manifestar que en cap cas oblidis de contemplar-la des de tota i cadascuna de les perspectives perspicaces i visions no visionàries.

-Vaja! Ara no vulguis tu refregar una perfecció pròpia i humil.

-En tot cas no he usat el mot.

-No, però quedava com entès, no se me n'escapa cap.

-En tot cas, allibera els pinsaments de pensaments que potser no són el que ni són i que si fan venir son és que són aborrits o que pesen i cansen.

-Què?!

-En tot cas, no obstant, no són obstacles: se'n pot treure alguna cosa...sempre.

-Alliçonaments filosòfics d'upa, ja ho veig.

-En tot cas no són de fireta ni de beceroles: suren, que és suficient.

-La perfecció em demana repòs diví, eteri i gens pragmàtic i que m'hi recreï en el gran assortiment que agrupa.

-En tot cas menys és més, opino.

-I la propietat commutativa i l'associativa són el súmmum en la suma i una suma pot ser llarga i descriure una impecable línea de preciosisme.

-En tot cas ja la veuré a la volta celest: s'ha acabat la sessió.

-Ah, no, aquí tanco JO la conversa, amb el meu bon finalitzar.

-En tot...

- ...
- ...

(de fet, és inacabable, amb aquest ritme tennista)...






Comentaris

l´Autor

Foto de perfil de touchyourbottom

touchyourbottom

284 Relats

131 Comentaris

83894 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
"-No m'ha conegut!
-Això és que mai t'havia vist"

"En el moment de morir estava disposada a estimar"

(del film francès 'L'hérisson', que no és un film suprem, però en vaig extreure això).