mullar-se

Un relat de: Abs

Anava tot tacat de pluja, duia la mirada trencada en mil bocins, sota les ulleres uns ulls que reflectien complicitat amb els núvols. No li agradaven els paraigües, i semblava de paper sota la tempesta que el calava poc a poc. Les gotes eren miralls que li mostraven diferents punts de vista i amb les mans fora del cos equilibrava el vol.

Un mar de ciutat, i tothom darrera la finestra.


Comentaris

  • barrejades...[Ofensiu]
    juliap | 13-05-2008 | Valoració: 10


    Barrejades amb les branques xopades dels arbres, imagenes del passat poblaven inevitablement els seus ulls nuvolosos.

    a mi tampoc m'agraden els paraigues
    m'agrada com descrius les sensacions.. jo tenc també uns escrits de dies de pluja

    un plaer Abs

    Júlia

  • Terrible -en el millor dels sentits-[Ofensiu]
    Paraula | 11-05-2008 | Valoració: 10

    A mi tampoc m'agraden els paraigües.
    Enhorabona.

  • Ara posaré "plou" del Tomeu Penya[Ofensiu]
    escaldot | 10-05-2008 | Valoració: 10

    No havia llegit gaires relats teus i no crec haver-te comentat res. Peró com que he caigut en aquest tot aixecant el finestró la pluja d'aquesta tarda i el vent s'han barrejat amb les teves paraules i m'ha agradat molt.
    M'he deixat remullar una mica dels reflexes curts i molt ben definits.
    Endavant i segueix buscant.

    una abraçada.

  • ORIGINAL![Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 08-05-2008 | Valoració: 10

    Una manera de reflectir la tristesa comparant-la amb el mal temps, amb la pluja, els ulls plorosos i nuvolats, la soletat dient que tothom roman a casa seva, mentre ell esta pel carrer. Una mullena interior i exterior. M'ha agradat força.

  • mulla't[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 07-05-2008

    ara que toca sequera, refresca i et venen ganes de desar els paraigües i deixar-te remullar amb la poca aigua que ens cau.
    Segur que vas viure un moment fantàstic, perquè sembla que has viscut tu mateixa aquesta sensació que descrius amb tanta emoció.
    Per cert, correcció lingüistica: s'escriu "a poc a poc", no em dimanis el perquè, no ho sé, però s'escriu aixina, jo no sóc tècnic en gramàtica, però també m'hi esforço.
    apa segueix descrivint-nos les teves sensacions.

    una abraçada

Valoració mitja: 10