Motivació

Un relat de: L'últim de la classe

Els canals de Venècia... Els contemplo embadalit durant hores. Veig passar gondoles i penso: m'hauria de gratar la butxaca?.
Així és fa de nit. Camino cap a l'hotel tot pensant que aquella tarda no la oblidaré mai. No m'equivocava pas...
Sento una arrítmia en el so de les meves porugues trepitjades que creuen aquella romàntica i silenciosa pujada cap a l'hotel. Miro de reull cap enrere. No hi veig res... Deuen haber estat imaginacions meves... Camino de nou. Altre cop. Algú em segueix, n'estic segur. Corro motivat per la tenció i la emoció. Al meu cap es creen un munt de teories "curioses" sobre el possible atacant. Potser és un mafiós molt perillós buscat arreu d'Europa! Potser és un home gras que vol posar-se en forma i tan sols a aquesta hora pot sortir a fora per culpa de la seva feina! Potser és un espia que ha contractat algú per descobrir-me (seria genial, després em podria explicar les seves conclusions i em podria conèixer una mica millor...).
Quan arribo a dalt m'adono que l'acustica d'aquell carrer fa que se senti eco...

Comentaris

  • Molt bona![Ofensiu]
    Ligeia | 21-04-2007

    M'has fet somriure amb aquest petit text. És curtet però ben tramat i amb un perfecte final.
    Fins i tot m'hi he sentit identificada!
    Encantada de llegir-te!

  • ginebre | 18-04-2007

    és veritat com dius a la teva bio que escriure pot ajudar a conèixer-nos millor a nosaltres mateixos. I aquest relat també et parla d'aquesta busqueda, qui sóc? què hi ha per aquí dins?
    Poc a poc i estirant el fil,seguint les pistes, anem trobant fragments i cosetes que ens identifiquen.
    Deus ser molt jove, i tot just comences.
    Doncs endavant i benvingut a RC!

l´Autor

Foto de perfil de L'últim de la classe

L'últim de la classe

11 Relats

10 Comentaris

10893 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
La vida ensenya moltes coses... suposu que sempre hi haurà gent a la que no li interessa aprendre...