Monotonia

Un relat de: munch

M'aixeco, em vesteixo, me'n vaig. L'autobús ple de gent. Per fi! Arribo. Espero. Escolto. Replico. Callo. Me'n vaig.
M'aixeco, em vesteixo…
Així, cada dia, passa com l'anterior i el següent, i la monotonia, fa de la nostra vida un camí sense arribada ni sortida, simplement un camí.
Molts es deixen portar pel riu que neix i mai desemboca, i altres es pregunten perquè aquest i no un altre.
Es diu que cadascú viu la seva vida, cadascú segueix el seu propi camí, però molts acaben caient en la monotonia. I què és la monotonia si no avorriment?
I, què és la monotonia si no mort en la pròpia vida?

Comentaris

  • Hola![Ofensiu]
    Orawa | 24-08-2006 | Valoració: 8

    Està bé, però deprimeix una mica. Jo crec, i no dic que tingui raó, que cadascú és qui fa que la vida no sigui monòtona. Potser algun dia si que ho és, però no tots. Continua escrivint i no et deprimeixis!


    ENHORABONA!!! ACABES DE REBRE UN COMENTARI ENCADENAT!

    Fes clic a la imatge i descobreix de què es tracta

    R en Cadena


  • hola...[Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 15-01-2006 | Valoració: 8

    no siguis tan pesimista, home!! (o dona...) La vida és força monótona però també hi ha petits detalls que la fan diferent, amena, bonica, divertida, ... només has de descobrir-los!
    Petons.

  • Han robat el quadre però no el seu record.[Ofensiu]
    antonvaitot | 24-08-2005

    És impossible haver volgut no viure abans d'escriure una situació així. Es diu que, tots aquells que escriuen de debò o fan sempre des del regust amarg d'una vida pertorbada, diferent. Espero que la teva vida no hagi de ser així per a poder aconseguir escriure millor del q ja ho fas... no venguis la teva ànima al diable per a tocar millor el violí, pobre Paganini...

    Seguiré llegint-te, malgrat que només he vist un escrit teu!
    Adrià.

l´Autor

munch

2 Relats

4 Comentaris

2386 Lectures

Valoració de l'autor: 8.33