Món binari

Un relat de: Anònim

Hi ha dues classes de persones al món: els informàtics i els no informàtics.

El no informàtic ordena les coses, l'informàtic les desfragmenta.

El no informàtic té deus dits a la mà: El primer, el segon, el tercer, el quart, el cinquè, el sisè, el vuitè, el novè i el desè. L'informàtic té el dit 0, el dit 1 i vuit flags.

Pel no informàtic un bic és un boligraf. Per l'informàtic és una impresora digital d'injecció de tinta de poca qualitat.

El no informàtic té maldecaps quan no li funciona l'ordinador. L'informàtic té maldecaps quan s'assabenta que el no informàtic té maldecaps.

El no informàtic diu que l'informàtic és un freak pels programes que fa. L'informàtic diu que el no informàtic és un freak pels programes que aquest li demana que faci.

L'informàtic té un teclat a les mans i una pantalla al davant. L'informàtic té una pantalla al davant i un comandament a distància a les mans.

El no informàtic s'encalla. L'informàtic entra en un bucle infinit.

El no informàtic es colapsa. L'informàtic es penja.

El no informàtic es coneix pel seu nom. L'informàtic pel seu nick.

L'informàtic llegeix aquest relat i riu. El no informàtic, també.

Comentaris

  • Jejej[Ofensiu]

    Molt bo. Malgrat que hi ha alguna coseta que no entenc (sóc un no informàtic amb ganes de ser-ho no professionalment) trobo que has fet una bona compararció.

    No t'aturis

    Juseph

  • AnNna | 10-08-2006 | Valoració: 8

    aquí riem tots, clar que sí!

    que guai, aquesta comparació!


    jo em decanto pel grup No informàtic, encara que se'm coneix bastant pel meu nick...


    lelle!


    m'ha agradat!



    petonsss!

  • Holaaaa company![Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 10-08-2006 | Valoració: 9

    jajajjajaa, no sé si el "no informàtica" riurà, però aquesta informàtica s'esta partint! jeje
    Un bon relat que parteix d'una bona idea:

    "El món es divideix entre les persones que saben comptar en binari i les que no"

    Em van dir a mi a una de les primeres classes... Tu has desenvolupat una idea semblat i te n'has sortit prou bé, fins i tot m'ha semblat curt!!

    El millor: "L'informàtic té el dit 0, el dit 1 i vuit flags." jajajaja!

    Petonsss!

  • M'ha agradat[Ofensiu]
    Xavi13 | 09-08-2006 | Valoració: 9

    M'ha agradat molt aquest relat, curt i alhora enriquidor. Jo l'any que ve començo informàtica a la universitat aixi que d'aqui uns anys seré dels "informàtics". Mentrestant em dedico a ser dels "no informàtics".

Valoració mitja: 8.67