|Moments..._

Un relat de: Yrch

Negra neu, Blanca cendra. Ens enfonsem en les profunditats del desengany. La resta suren damunt d'un mar d'hipocresia.
Ha començat un nou dia; ho has notat oi?
La conversa avança petita, i la fredor del món que ens envolta ens oprimeix. Quatre gots de sang barrejada amb aigua invaeix la blancor dels nostres rostres.
La meva rosa sangnant i les teves fotogràfies de moments únics. Com aquest? Que és un moment? Un instant allargable per la vida.
Les teves paraules i les meves. Callant també s'aprén.
Viure, riure i plorar. Morir. Moments.
Al cap i a la fi, no és tan difícil somiar amb tu, felicitat. Barrejarem el blanc i el negre.

Comentaris

  • NoKia | 08-07-2006

    iroN maideN? o.O
    xDDDD
    prefereixo veure't la cara, nena! :D
    Amb lu wapa q arribes a ser, lerdaa! jojojo xD

    y sin falsía, y sin comedia y sin literatura...

    sempre ma agradat la frase kesta, dsd q la vaic vere a ton nick :)

    pos na.. q avia deixat dscriure.. po pff.. e scrit dos relats mes q stan speran x ser publicats.. fijate tu xDD
    en marc stara content¬¬..
    po claaa.. com staaa a suissa sense miiiii... pos se keda sin saberlo fins q torni juajua xD

    x ceeert.. el relat dls tres makakus, kasi q lem d fer ee! ;)

    petons tiaa, que testimo molt ncara q et pensis q no, so lerda! ¬¬
    pake veas q te lo demuestro.. q tu no comentes maaaaai tonta!
    i avera si publikes tia.. q scrius d PUTISSIMA MARE i ho saps!

    ala, besitosss dnd tu kierass ;) (ncara recordo lu del trio.. i mira q fa mes d 8 mesos! xD)

    muaaaa



    tatimuuu cunyeeet-patatonaaal



    makakona pareix makakons lladregota :D

  • nineta[Ofensiu]
    llLlibertatll | 09-05-2006

    Hola munika, acabo de llegir aquest relat, i be.. ja saps que m'agrada molt com escrius i que quan puc en llegeixo dels teus! I bé, sempre t'he dit que m posen trista perquè són tots pessimistes... tinc ganes de veure un escrit que no sigui així, per tal que em demostrin que estas molt millor, i que dia a dia vegis cada cop més felicitat en tu mateixa! ais... jo intentare que tots els teus moments amb mí almenys ho siguin petita meva! I que... sempre saps que et pots desfogar amb mi, encara que moltes vegades sembli que no t'escolti i que no m'importis, pero no nena, m'importes i molt, i et tinc molt d'apreci peruqè sé que sempre t'he tingut al meu costat, en els moments bons com en els dolents ( si si, en les mossegades i osties que ens fotiem tb xD) vinga wapixima, a vere si ens veiem aviat!!!

  • què bé...[Ofensiu]
    Capdelin | 11-02-2006 | Valoració: 10

    has dibuixat la felicitat: blanc i negre... neu i cendra... cim i pou... llàgrima, rialla i adéus...
    Què tonta aquella felicitat de tot va bé, tot és bonic, ens estimem eternament... què falsa la imatge...
    moments i moments... fotos de moments fenomenals i silencis d'estones amargues...
    ptons i una abraçada!

  • No puc deixar de semblar morbós[Ofensiu]
    blaumar | 04-02-2006

    pero la imatge és clara , real i deliciosament dolorosa. Enhorabona

  • cuca...[Ofensiu]
    Camps de Tristor | 10-11-2005 | Valoració: 10

    Moments que ja no tornaràn... La teva amiga te una sort inmènsa de tenir-te al seu costat. Ets una persona que mai abandona els seus amics, ets un sol Aïda, vals molt i ho saps tot i que tu diguis que no. A mi sempre m'has ajudat i m'has aguantat quan estava a punt de caure, quan tant sols em subjectava amb un peu, tu, allargant-me la mà m'has subjectat i per què?No ho sé, no sé ni per què et preocupes tant per mi, ja veus si casi no ens coneixem però... per això t'estic agraïda i la Irene i la Cristina i totes les teves amigues estàn amb tu i ho saps, i sino pensa amb aquell dia tant trist, amb aquells bràços tant freds que en un principi et van abraçar i en quins bràços tant càlids ho vàren fer després.
    Sé que no et conec com alguna amiga teva de fa temps però m'has escoltat, m'has ajudat quan he tingut un problema, m'has deixat parlar-te, m'has deixat que t'escoltes i m'has explicat coses de les quals poques oblidaré perque tu per a mi ets una persona especial i ho saps.
    Sí, moments que potser no tornaràn però... i què millor no recordar aquells ulls tant negres que no mostraven sentiments o aquella pintada amb una plàça o... o què?o moltíssimes coses més. Recordad és bell, però ara; no.
    No et puc dir altra cosa que gràcies i que t'estimo i dir-te que em tens aquí per a tot. Per riure i per plorar per al que et faci falta. Saps, sempre porto un paquet de mocadors de paper a la bossa i sempre estan per a qui els necessiti però saps que tens preferència si els has d'utilitzar en algún moment! ;-)
    T'estimo cuca!

    ------------------------------------------------

    Per cert que no t'ho he comentat :P m'agrada el relat, deixem estar la hipocresia, i no perque l'haguis escrit tu simplement perque sé que en aquest relat hi ha un troçet del teu cor, [vigila no repartir-lo massa eh??:P jeje]

    Petons!

    "Viu una realitat, per molt trista que sigui sempre es millor que viure una il·lusió"

  • NoKia | 01-11-2005 | Valoració: 10

    aki stic makakona mwa!! comentante x variar xD... pos re... q precios tia, precios!! curt po mol intens... i donan honor al tew nick e XD... ains kuki... dons ia sas... si mai necessites res, aki em tens ;) testimo molt nina!
    mols petons!!

    La teWa maKaKa llaDreGotaH. .*

    NoKia

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Yrch

Yrch

31 Relats

178 Comentaris

62490 Lectures

Valoració de l'autor: 9.74

Biografia:
No quisiera que lloviera
te lo juro
que lloviera en esta ciudad
sin ti
y escuchar los ruidos del agua
al bajar
y pensar que allí donde estás viviendo
sin mí
llueve sobre la misma ciudad
Quizá tengas el cabello mojado
el teléfono a mano
que no usas
para llamarme
para decirme
esta noche te amo
me inundan los recuerdos de ti
discúlpame,
la literatura me mató
pero te le parecías tanto.
-.cristina peri rossi






y sin falsía, y sin comedia y sin literatura...






Cómo voy a creer /dijo el fulano
que el mundo se quedó sin utopías

cómo voy a creer
que la esperanza es un olvido
o que el placer una tristeza

cómo voy a creer /dijo el fulano
que el universo es una ruina
aunque lo sea
o que la muerte es el silencio
aunque lo sea

cómo voy a creer
que el horizonte es la frontera
que el mar es nadie
que la noche es nada

cómo voy a creer /dijo el fulano
que tu cuerpo /mengana
no es algo más de lo que palpo
o que tu amor
ese remoto amor que me destinas
no es el desnudo de tus ojos
la parsimonia de tus manos

cómo voy a creer /mengana austral
que sos tan sólo lo que miro
acaricio o penetro

cómo voy a creer /dijo el fulano
que la utopía ya no existe
si vos /mengana dulce
osada /eterna
si vos /sos mi utopía

Mario Benedetti






"el mundo entero se va a pique y yo sólo quiero seguir flotando, volando, soñando..."






"cap a la vida tu, jo cap a casa" Pere Rovira