Moment íntim...

Un relat de: Gemma Matas

La casa està en silenci,
el trenca el so perllongat del timbre.
La noia surt del bany pentinant-se, sense pressa,
es posa el barnús, apreta el cinturó,
queda mig obert, però no en fa cas.
Va cap a la porta, caminant poc a poc,
es segueix raspallant el cabell, amb suavitat,
li agrada notar la coïssor al cap, és com un moment íntim...
Sent plaer, sent desig, s’acaricia el pubis,
suament, sense pressa, gaudint del moment.
El timbre sona altra cop, es sobresalta,
es desfà el cinturó i es treu el barnús,
el deixa caure, torna a agafar el raspall.
Se’l passa pel cabell suament,
s’acaricia el pubis amb més força,
es va notant encesa, cau a terra i continua,
continua amb força, amb frenesí,
arriba el moment culminant, embogeix de plaer...
l’orgasme ha sigut brutal!
Respira amb agitació, es nota l’entrecuix mullat, es sent suada...
Torna a sonar el timbre,
s’aixeca poc a poc, fa cas omís de la porta.
Torna al bany, es posa sota la dutxa,
deixa córrer l’aigua amb força,
somriu feliç, es sent plena de vida...


Gemma Matas

Comentaris

  • Enhorabona ![Ofensiu]

    Benvolgut/uda relataire:

    Enhorabona! El teu poema ha estat seleccionat, pel jurat d'autors i autores del Concurs ARC de Poesia Eròtica «Traços de desig», per formar part del volum recopilatori amb totes les obres finalistes.

    És per això que ens facis arribar, al més aviat possible, l'autorització perquè sigui inclòs al recull.

    Només cal que ens enviïs per correu electrònic, a l'adreça (concursos.arc@gmail.com), el text que adjuntem al final d'aquest comentari amb l'assumpte AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ TRAÇOS DE DESIG, tot fent un copiar i enganxar, i complimentant les teves dades personals.

    Cordialment,

    Comissió Concursos

    - - - - - - - - - -

    AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ TRAÇOS DE DESIG

    En/na .........................................................................................................
    amb DNI. número ......................................................................................
    data de naixement ........................................................
    i nick relataire ............................................................................................
    AUTORITZO a l'Associació de Relataires en Català (ARC) a incloure el POEMA ...................................................................................................
    del qual en sóc autor/a, en el recull "Traços de desig".

    En el llibre vull constar amb el nom d'autor/a: .............................................

    Així mateix també atorgo el meu consentiment per difondre el seu contingut (en part o totalitat) pels mitjans habituals de l'ARC.

    Data .......................................

    - - - - - - - - - -

    Important: Us recordem que aquesta convocatòria és oberta únicament a persones sòcies de l'ARC.

    Per associar-vos a l'ARC, cal descarregar i emplenar aquest document: Formulari d'inscripció. Una vegada complimentat, cal fer l'ingrés en el compte i enviar-lo juntament per correu postal a l'adreça de l'Associació de Relataires, (Carrer Terra Alta, 11 - 08338 - Premià de Dalt) o bé escanejar-ho tot i enviar-ho per correu electrònic a l'adreça de l'Associació: A/e: associacio.relataires@gmail.com

  • Una poesia valenta[Ofensiu]
    Naiade | 18-02-2014 | Valoració: 10

    On mostres la gran sensibilitat que deus tenir. M’ha agradat la manera planera com has descrit aquest moment íntim. Molt aconseguida.
    Una forta abraçada

  • Una realitat indefugible[Ofensiu]
    Bonhomia | 13-02-2014 | Valoració: 10

    La masturbació femenina hauria d'ésser la més representant acció humana. La voluptuositat femenina dóna una bellesa al món sense la qual aquest no seria possible. En la intimitat, estic segur que les dones milloreu el món que ens envolta als homes, que tots anem perduts i amb ambicions.

    Amablement,


    Sergi : )

  • Moltes gràcies Nonna,[Ofensiu]
    Gemma Matas | 01-02-2014


    per haver-te'l llegit i pel teu comentari. Tal com dius, per a mi ha sigut veritablement un repte!

    Una abraçada molt gran.

    Gemma

  • Tot i que[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 01-02-2014

    no acostumo a llegir els relats i poemes eròtics he llegit aquest teu.
    Ben escrit , va anant, a poc a poc fins arribar al clímax.
    M'agrada que segueixis proposant-te reptes.
    Una molt forta abraçada.

  • Bon poema[Ofensiu]
    Rafaelmolero | 28-01-2014 | Valoració: 10

    Dic ostras, és un poema, que no m' imaginava en la vida, té una sensació estupenda de la persona que has descrit. Se sent bé i se sent amb sentiments íntims que ningú
    ha provat en la vida. Molt bon poema. M'ha agradat. Una abraçada. Rafael Molero

  • Si, ens empresonem![Ofensiu]
    Gemma Matas | 28-01-2014

    Tens raó, moltes vegades sembla que ens prioritzi la vergonya!

    Moltes gràcies per tots els teus comentaris Anna.

    Una abraçada i a veure si aconsegueixo treure temps del temps i seguir llegint tot lo dels companys!

    Gemma

  • Molt bé Gemma !![Ofensiu]
    Annalls | 28-01-2014

    Sigui quin sigui el moment d'intimitat en el que estem... no sempre cal corre a agafar el telèfon o obrir la porta ... ens empresonem massa ...

    Anna

  • Mira-te-la ella![Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 27-01-2014 | Valoració: 10

    Ostres, m'ha frapat el contingut d'aquest poema i m'ha agradat molt que sigui com un petit relat. Un poema viu, una història reivindicativa,on la llibertat amb un mateix està per damunt de tot, fins i tot dels pesats que truqen a la porta en moments inoportuns. Sí senyora! Un gustàs llegir-te de nou Gemma. Una abraçada i moltes gràcies pels teus comentaris tan bonics que agraeixo molt.

    Aleix

  • molt bo gemma !![Ofensiu]
    joandemataro | 27-01-2014 | Valoració: 10

    és un moment íntim i res ni ni ningú li pot trencar la màgia del moment
    és un relat doblement reivindicatiu;: del plaer i les fantasies sexuals i de la intimitat sense cadenes

    moltes gràcies per ser tan i tan amable !! abraçades !

    joan ;-)

  • Agraïment[Ofensiu]
    Gemma Matas | 27-01-2014


    Moltes gràcies pel teu comentari Joan, m'ha agradat molt llegir l'opinió que t'ha merescut!

  • Intimitat un valor compartit[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 27-01-2014 | Valoració: 10

    Per mi un relat molt sensible, Gemma. Un bon perfil humà.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Gemma Matas

Gemma Matas

31 Relats

136 Comentaris

32440 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
Primerament, vull comentar que totes les meves dades corresponen a Gemma Matas Gustems. Hi va haver un problema de clau d'entrada i he hagut de fer aquesta pàgina nova .

Com m’imagino que tots els que som relataires, m’agrada molt escriure, cada vegada més i valoro molt els comentaris que vaig rebent.

​L'opinió del companys ajuda a anar aprenent, a corregir errades de narrativa on et pots haver confós, a reflexionar i a desenvolupar la imaginació, així com també és molt interessant llegir relats que vas trobant aquí i allà, anar ampliant el cercle de coneixença de relataires i descobrir cada cop més el gran món ​que ens ofereix​ la literatura.

Estic molt contenta de formar part de RELATS EN CATALÀ, crec que és una web molt important per tots els que ens agrada escriure i que no ho fem per l’afany material de guanyar-hi diners.