Mòbilworld or Mòbil·land

Un relat de: touchyourbottom
Es llevava, cada adolescent i cada pre-adolescent i cada post-adolescent i post i post i post i post i... Sonava la musiqueta que havien trigat hores en escollir i que canviarien en breu, no esdevingués monòtona i perquè en qüestió d'hores podrien triar entre mil sons nous que els despertaven totes i cadascuna de les malparides neurones-mirall.

Es dutxaven de missatges de bon dia amb una superficialitat que atipava com xococrispies ensucrats. Els tornaven. Una electricitat pessigollaire inundava les seves ànimes petites, connectades per cables de material coreà. Satisfacció pandèmica.

Gastaven cervell i certs dits de les mans de cara a la pantalla que encenia el cada dia.

De nit, quan la volta celest il·luminava amb els estels, regalava pau i xiuxiuejava la certesa d'una composició natural del ser...li era impossible -com havia estat a l'antigor més impol·luta- d' imbuir cap d'aquells sers d'un fer essencial, d'una evolució...dins el cosmos la Terra era un caos.

Comentaris

  • molt bo[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 16-10-2015 | Valoració: 10

    Tens tota la rao
    Et llegire
    Montse

  • Fa por, pensar-hi[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 14-10-2015 | Valoració: 10

    Tens tota la raó del món! Fa por veure tota aquesta gent enganxada constantment al mòbil, a les pantalles adhictives. Quan els escoltes, fa pena el seu parlar, és buit. Potser la tecnologia ha anat massa enllà? I nosaltres, hem de reconèixer que ens hem enganxat massa. Caminem, parlem, gaudim de la natura, mirem-nos als ulls! Una abraçada.

    Aleix

  • Molt bo.[Ofensiu]
    jomagi | 13-10-2015 | Valoració: 10

    Relat interesantisim. Anem cap un món hologràfic deshumantzat!!!!
    Molt bó. Salutacions.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de touchyourbottom

touchyourbottom

284 Relats

131 Comentaris

84327 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
"-No m'ha conegut!
-Això és que mai t'havia vist"

"En el moment de morir estava disposada a estimar"

(del film francès 'L'hérisson', que no és un film suprem, però en vaig extreure això).