Mnemo

Un relat de: Ossian
Des del coverol el consueta ressegueix les paraules que mai no pronunciarà. Melpòmene, convertida en una actriu divinitzada pel públic i la crítica, posseïa la millor memòria de la galàxia. Prou que ho sabia ell; era un dels dos únics records que ella no li havia esborrat al planeta Mnemòsine una eternitat enrere. L’altre era l’adoració infinita que li profesava.

Comentaris

  • Enhorabona!!![Ofensiu]

    Benvolgut / benvolguda relataire:

    Enhorabona! El teu relat ha estat seleccionat pel jurat d’autors i d'autores de l'Associació de Relataires en Català, com a finalista del IX Concurs ARC de Microrelats "Arts" i per formar part del volum recopilatori amb totes les obres finalistes.

    És per això que, en haver quedat seleccionat/ada en la convocatòria, t’agrairíem que, al més aviat possible, ens fessis arribar l’autorització perquè el relat sigui inclòs al recull.

    Només cal que ens enviïs per correu electrònic a l'adreça: concursos.arc@gmail.com el text que adjuntem al final d’aquest comentari amb l’assumpte AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ ARTS, tot fent un copiar i enganxar, i complimentant les teves dades personals.

    Cordialment,

    Comissió Concursos

    ***********************************



    TEXT AUTORITZACIÓ

    En/na .........................................................................................................

    amb DNI. número ......................................................................................

    i nick/pseudònim relataire ............................................................................................

    AUTORITZO a l’Associació de Relataires en Català (ARC) a incloure el microrelat ...................................................................................................

    seleccionat del mes de ..............................................................................,

    del qual en sóc autor/a, en el recull de microrelats “ARTS” que s’editarà a finals de 2019.

    on vull constar amb el nom d'autor/a ............................................................... (en cas de no omplir aquest apartat s'entén que l'autor/a vol aparèixer al recull amb el nick/pseudònim amb el qual ha participat en el concurs).

    Així mateix també atorgo el meu consentiment per incloure qualsevol altre microrelat seleccionat al llarg de la present convocatòria i del qual jo en sigui l’autor/a i a difondre el seu contingut (en part o totalitat) pels mitjans habituals de l’ARC.

    Data .......................................

  • Moltes gràcies![Ofensiu]
    Ossian | 20-05-2019

    Moltes gràcies per les lectures i els comentaris.

  • Amb sinceritat...[Ofensiu]
    Montseblanc | 29-03-2019

    Costa d'entendre, però he vist que ha estat seleccionat al concurs d'aquest mes, així que suposo que el problema el tinc jo.

  • Intens[Ofensiu]
    Guiomar | 21-03-2019

    Curt però intens. L'he hagut de llegir més d'una vegada
    Felicitats per la capacitat de condensar tan en tan poques paraules

  • Divina[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 20-03-2019

    Divina o divinitzada, qui pot competir amb ella?