mmmmm.... doncs serà que no

Un relat de: silvia_peratallada

Sigues responsable, , guanya diners, tingues, com a mínim, una tarjeta de crèdit, busca't un futur, un pis, una feina per poder-lo pagar, corre perquè no t'atrapin, ni els polítics ni els policies, tingues un ordre exterior i interior a la teva vida, estudia alguna cosa amb futur, posa benzina al cotxe i paga els impostos, recicla paper, vidre, plàstics i orgànic, no fumis, no beguis, no et droguis, no siguis tan crítica amb la realitat social, no pretenguis canviar les coses, no et manifestis, no signis culpabilitats d'algú altre per solidaritat, no pensis en Palestina i encara menys treballis per la seva causa, no llegeixis premsa alternativa, segueix les normes, paga les multes, vota qui decideixin els mitjans de comunicació, escolta la seva ràdio, la seva música i no se't passi pel cap reivindicar Ovidi, Lenin, la força de la lluna o Galeano. No pensis per tu mateixa, i, sobretot, actua com ho farien ells.

Sigues adulta!




Comentaris

  • ostrens...[Ofensiu]
    montxita | 07-06-2009

    crec que no arribaré a ser mai "adulta", ho estic fent "fatal" !!! jajajja.

    És boníssim Sílvia!!!!! Ets increïble!!!! de veritat!!!!!

    Estic molt contenta que tornis a penjar petits tresorets a relats!!!!!

    Ens veiem aviat,eh!!! ja en tinc ganes!!! ueueeeee!!!!!

    Montxita

  • !Et segueixo llegint.[Ofensiu]
    jos monts | 05-06-2009

    M'agrada i m'agrades?

    Ens veuen axis---com ovelletes?

    Crec que tenim quelcom en comú.

    Llegeix al meu primer relat publicat a r.c.
    Qui som, com som, que hi fem. "Refleccionem"

l´Autor

Foto de perfil de silvia_peratallada

silvia_peratallada

507 Relats

1383 Comentaris

581830 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Crida ben fort
dona lletres,
versos i acords.
Dona'm aire,
dona'm petons,
dona'm el roig,
vull foc al cos.
Dona'm un somriure
i un parell d'il·lusions,
només una mirada
lliure de malsons.

Dona'm alegries
dona'm un mesclat,
un mai de maria
i una tarda al teu costat.

http://silvianimfa.blogspot.com/

silvianimfa@gmail.com