míssera realitat

Un relat de: Marteta
Les injustícies són el món. El nucli intern que bull i bull, aviat esclatarà, com aquell tassó que aviat serà plè d'aigua.

Les persones són individus perduts. Éssers que es pensen superiors tot i saber que l'Univers és massa gran com per pensar-ho.

Els camins no deixen de fer voltes sobre el mateix punt. El destí? Tots purs somnis perfectes...

Jo? Jo qui som? Sóc una peça d'aquell trencaclosques global que està trencat des de fa molt..Soc la que, sense actuar, mira al món odiant la més pura missèria en que ens esteim quedant.

Comentaris

  • Bon relat[Ofensiu]
    Edgar Cotes i Argelich | 29-04-2013 | Valoració: 10

    El relat m'ha agradat Marta és una bona reflexió, només matissar que revisis una mica les faltes d'ortografia. "son" si es un verb sempre va accentuat (són) sinó seria son (ganes de dormir). I algunes altres faltes més. Revisa l'ortografia em sembla que es un punt a millorar. Pel demès el felicito, tens una ment desperta
    Edgar
    PD: Gràcies pel comentari al meu relat, no ho dubtis que jo també et segueixo.

  • bones reflexions marteta...[Ofensiu]
    joandemataro | 29-04-2013 | Valoració: 10

    pr pensar... una manera de buscar sentit a l'existència, una manera de buscar-se a un mateix...

    salutacions
    joan

  • No t'ho creuràs...[Ofensiu]
    Annalls | 28-04-2013

    ...se m'acaba de fondre un llarg comentari al teu escrit.. la tècnica i jo!!
    fffffffffffff ara no tinc ganes de repetir-lo, ja t'ho explico un altre dia o en un altre relat on s'hi escaigui... com tot lo teu està de conya, tan el fons com la manera d'expressar-ho. Noieta sensible i intel·ligent! Ah i a més guapa!!! Però pq feu aquestes fotos (originals)que no us deixen veu-re amb tot l'esplendor? Au va posat al'alçada on quedi un primer pla "normal?"
    Petons
    Anna

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

165353 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.