Miratges

Un relat de: TempusFugit

Quan plou em somrius a cada toll d'aigua. Al matí al mirall hi veig el teu rostre. Quan somio em xiuxiueges a cau d'orella i de nit la lluna dibuixa la teva rialla al mar. Però quan corro a abraçar-te desapareixes i no puc complir el meu desig. Odio els miratges.

Comentaris

  • Desitjos[Ofensiu]
    angie | 11-05-2006

    Un miratge no és més que una figura coneguda i dibuixada per la nostra ment davant els nostres ulls.
    Una imatge que juga a fet amagar i ens punxa perquè la continuem cercant.
    La realitat potser no tindrà tan dolça forma ni tant somni, però et portarà a recordar aquests miratges.

    angie

  • Ben mirat...[Ofensiu]
    Banbebo | 04-05-2006 | Valoració: 9

    Ben mirat... la vida és un cúmul de miratges que ens fan tirar endavant... sense ells no hi hauria la il·lusió de descobrir què s'hi amaga, de saber si són ealitat o ficció... els miratges....

  • MAku maKU[Ofensiu]
    ac_16 | 03-05-2006 | Valoració: 8

    de vegades els somnis ens juguen males passades, però espero que algun dia se t'arrivin a complir!!!

  • la ment...[Ofensiu]
    Capdelin | 03-05-2006 | Valoració: 10

    i el desig s'entenen molt bé: dibuixen escenaris utòpics, escenes idíl.liques, inicis i finals saborosos i els somnis plaudeixen...
    però la realitat que va nua, sense vestuari ni maquillatge trenca els miralls i et deixa sola davant el que hi ha...
    però... cal esperar, sense aplaudiments ni desesperació que un dia la realitat també es vesteixi i prengui carn i forma i et trobi a tu... i tu li agradis.
    Relat breu, però intens... és com un poema en prosa.
    una abraçada!

Valoració mitja: 9.4