Miratge de perfecció

Un relat de: Dolça

Camines, camines per un atzar sens fi. La perfecció imaginada s'ha desmuntat. Res és com semblava. Tot el que semblava calculat s'ha esmunit. No queda sinó l'albada de cada dia, queda la quotidianitat del dia, el llevar-se, treballar, tornar cap a casa, la familia i tornem a començar. L'idíl·lic no és possible. No has tocat el cel amb els dits, com et pensaves. Encara no és posible. Els teus somnis s'han desfet en uns minuts, en unes hores. Has esdevingut terriblement humà. Qui més estimes ha sofert l'angúnia de la traïció. I una mà i altra s'uneixen per lluitar el desencís, la malifeta. Ets valent i el coratge et permetrà tornar a saludar l'albada, cada dia, amb un dolç somriure. Ara restes poruc, amb la mà agafada, de qui t'estima aquí i enllà. Minuts, hores, dies, setmanes, teixiran una nova força, et vestiran d'acer i amb un suau pinzell d'esperança et dibuixaran un bell somriure.

Comentaris

  • La perfecció. exs, quin fàstic...[Ofensiu]
    onatge | 06-09-2007 | Valoració: 9

    Dit això. Estic dacord amb tu la perfecció només és un miratge... El somni com dius tu és tocar el cel amb les puntetes dels dits. És mirar el mar i navegar amb nova força. Beure una copa d'aigua de lluna i deixar-nos endur per la seva força. Treure'ns el plom de sobre i fer-nos lleugers i volar amb el vent -tu, tens la tramuntana-. Extasiar-nos amb una flor... I de l'arbre de l'esperança el seu fruit i mantenir-nos fidels a les seves arrels.

    salut, onatge

    Gràcies pels teus comentaris.

l´Autor

Foto de perfil de Dolça

Dolça

22 Relats

89 Comentaris

35798 Lectures

Valoració de l'autor: 9.56

Biografia:
Sóc del Baix Empordà. Estimo i em deleixo per aquesta comarca, barreja de contrastos de mar i muntanya.