Mira'm

Un relat de: RêD WiTCh

Mira'm
i no diguis res.
No intentis allargar més
aquest moment...

(Pell de gallina...)

Comentaris

  • No se com explicar[Ofensiu]
    xermanet | 15-12-2005 | Valoració: 10

    Be doncs amb quatre paraules ben dites i ben usades fas arrivar un missatge ben emotiu al cor de tot lector.
    Segeix escrivin que tens un gran futur ànims.

  • senzillament...senzill[Ofensiu]
    el petit | 15-12-2005 | Valoració: 9

    Exepcional...no te desperdici.
    Crec que as aconseguit transmetre un munt de sensacions en una sola frase...i quines sensacions eh?¿
    Aixo demostra que no cal un relat mol extens per transmetre tots els teus sentiments.
    M'ha arrivat on havia d'arrivar.
    Felicitats i continua igual que tu vals molt.

    je follet a bruixa...un peto magic ;)

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de RêD WiTCh

RêD WiTCh

18 Relats

62 Comentaris

26922 Lectures

Valoració de l'autor: 8.87

Biografia:
Em dic Laia i sóc de la generació dels 90...(encara sóc petiteta...) fa anys que esric, però no tants que publico... I si escric és... perquè em serveix de punt de fuga. Tot el que penso ho plasmo en un paper (ara que tot el que escric ho publiqui ja és una altra cosa... la majoria de vegades arrenco el full de la llibreta i... o el guardo o se'n va a la paperera...)

Em passo hores i hores vagant per relats i relats... i la meva agenda està plena de frases i relats d'aquí!

M'agrada tot tipus de música i... no sé que faria sense ella! el meu somni és aprendre a tocar la guitarra...

Si voleu alguna cosa... kan_laia@hotmail.com [i si no voleu res també em podeu agregar eh..=P]

Agraeixo a la gent que em llegeix i em comenta i...

PeToNs SaLuT i FeSta GeNt!!!

--Cantando la vida, mira, se lleva mejor!
--Per retrobar-te pujaré estels descalç fins arribar a la lluna...
--Saps que no et lligaré mai a mi, perquè t'estimo tant, que la teva llibertat m'enamora.
--CaRpE DiEm!!
--Báñate en mis ojos, que se joda el mar!

www.fotolog.net/_red_witch_