Mira'm!

Un relat de: Pluja

Mira’m!
Per què em dónes l’esquena?

La teva mirada no és capaç d’observar l’obra d’art que has creat en el meu rostre. Entre les pigues daurades d’antany s’obren pas les cicatrius de la vida que m’has donat al teu costat.

Un filament de tristors s’escorre d’entre els meus llavis, tenyint els contorns de negre putrefacta.
Se m’està podrint l’interior, i amb ell les il·lusions.

Mira’m!
Per què t’enganyes a tu mateix?

Creies que eres el rei, i que cavalcant entre els plecs de la meva vida t’anaves creant la teva corona de superioritat; però no és així!
Les mil flors de perdó s’han assecat. La teva corona seran, jaient sobre el taüt que encerclarà la teva-meva mort.

Mira’m!
Escolta’m i observa’t!

Tu que tantes vegades m’has esclafat contra el terra fangós de la indiferència; Tu que m’obligaves a tancar els ulls, abaixar el cap i obeir; Tu i només Tu! Observa’t ara en el mirall esquinçat pels teus actes.

Diga’m: què hi veus?

Manyocs de retrets inacabats, d’hòsties mal donades i sangs esbardellades.

Mira’m i diga’m!
Encara ets persona?

Comentaris

  • aquestes frases...[Ofensiu]
    Capdelin | 11-10-2005

    huracanades... semblen cops de guitarra que electritzen el moment, que estripen falses aparences, que jutgen i sentencien...
    és un relat contundent que no necesiten resposta...
    una abraçada!

  • dur i punyent...[Ofensiu]
    ROSASP | 29-09-2005

    Un crit valent, que s'enlaira entre les cicatrius i la tristesa.
    Si fos capaç de mirar de debó i veure tota aquesta destrucció dins dels plecs de la pell i el cor, potser li cauria la cara de vergonya.
    Quan s'ha sofert qualsevol mena de maltractaments, deu ser molt difícil poder aixecar el cap per demanar que vegin en el que t'has convertit, perquè fins hi tot aquest gest ha quedat enterrat entre tanta brutícia i misèria.

    Molt ben estructurat, la repetició del mira'm li dóna cada cop més força...

    Una abraçada!

  • Preciós[Ofensiu]
    Remoh | 28-09-2005 | Valoració: 9

    No t'havia llegit mai. M'agradat molt de debò. Trovo que si aquests sabéssin llegir els hauries deixat avergonyits. Moltes felicitats!

l´Autor

Foto de perfil de Pluja

Pluja

58 Relats

191 Comentaris

70776 Lectures

Valoració de l'autor: 9.62

Biografia:
Buscar paraules per la biografia d'una persona que no es defineix és com intentar retenir la sorra del fons marí quan la brisa i el sol l'il·luminen.

Tothom té dues cares:

- Riallera, boja, hiperactiva, innocent en el moment apropiat.

- Àcida, abstracte, críptica davant d'un full en blanc.

Fotografia: Fuga en dos colors (Kupka)

Per quan l'avorriment fa de les seves:
Algunes imatges