Mira'm

Un relat de: Filantropia
'Mira'm' Les nostres mirades es fonen. La teva blavor m'embriaga. És un cel pur. 'Respira' Exhalo. No era conscient d'haver deixat de respirar. Et somric. Apartes la mirada, la vergonya et pot, la teva innocència et delata. 'Mira'm' Obeeixes. Llisco. Des de la posició frontal llisco cos avall. Pel teu pit. El teu ventre. Fins el teu cinturó. La teva mirada canvia. Els teus ulls imploren pietat. Els meus criden acció. Els tanques. Descordo el cinturó hàbilment. Empasses saliva nerviòs. 'Mira'm' Obres els ulls i aquesta trobada visual em provoca un calfred. El teu membre et traïciona, ell sap el que vol, resta indiferent al teu nerviosisme. Definit, visible i inequívoc es mostra llest i ferm. 'M'encanta l'afecte que tinc en tu' Inhales. Parpadeiges. I els mugrons se m'endureixen. Apartes la mirada de nou. No, no tinguis vergonya. 'Mira'm' La teva blavor és més profunda. Exhales. Malèvolament em desfaig de tota peça de roba innecessària i ara sí et tinc entre les meves mans. Amb una no n'hi ha prou. Les necessito ambdues. El joc comença, et diuen els meus ulls. Obres la boca. La teva reacció virginal m'empeny a seguir. Les meves mans es mouen amunt i avall però recorrent semicercles paral·lelament. Panteixes. Segueixo. El meu entrecuix regalima. Tanques els ulls. M'aturo. Els obres. M'implores que segueixi. M'inclino. Inhales. Retens l'aire. La teva por és a flor de pell. Lentament et dono pas endins de la meva boca. Gemegues. M'excito més. Ben endins. La meva campaneta et nota. Comences a tremolar. Puc notar les teves cuixes trement sota els meus colzes. Llepo. Desplaço la meva llengua lentament, torturant-te, al voltant del teu gland. Gemegues. Encara no, deixa'm gaudir una mica més. Els teus ulls imploren pietat. Els meus criden acció. Situo l'índex dret al teu perineu, hi faig cercles. Gemegues més fort. M'observes sorprès. Ni tu mateix coneixies aquesta zona erògena del teu propi cos. Somric satisfesta. El joc segueix als teus testicles. Primer el dret. La meva llengua es mou. Gemegues. És la tortura més deliciosa. No tinguis vergonya de mira-me quan et dono plaer. Ara l'esquerra. Respires fort. Tanques els ulls. M'aturo. Els obres implorant. I segueixo, ara ambdòs, realitzant un vuit amb la llengua al voltant d'ells. Gemegues fort. I m'encanta. Començo a rascar les meves dents al voltant de la teva impetuosa erecció. Prolongant la teva tortura i despertant el meu desig. M'emboigeix ser la propietària de la teva indulgència. Ja no cal que et demani que em miris. Els teus ulls criden acció. Els meus te la donen. I ara sí, xuclo, xuclo amb força. Gemegues fort. Panteixes. Ràpid. T'abandones. Les nostres mirades resten fixes però tu no em veus a mi, tu mires el buit.
La blavor ara és tot blancor.

Comentaris

l´Autor

Foto de perfil de Filantropia

Filantropia

19 Relats

25 Comentaris

15006 Lectures

Valoració de l'autor: 9.56

Biografia:
Amant dels plaers, amant de la pluja.
Amant de mirar el cel, amant de la nit.
Amant d'estimar, amant de tu.
Amant de la vida.

"Les ganes de viure, ens faran lliures"