MIGDIADA

Un relat de: angie

Premo el seu botó de caramel,
el sucre regalima generós,
l'aroma dolç a la seva pell
embriaga ma olfacte desitjós.
Entre notes de cançons llunyanes,
els seus llavis són ara meus,
prenc de la font sa glopada
i la beso de cap a peus.
La llum del sol ens envolcalla,
la marinada entra cuatelosament,
les cortines ballen vergonyoses
al ritme del nostre moviment.
La suor entre llençols s'escapa,
tremolors es perden tot rient,
tanquem ja aquella finestra,
fins al migdia del dia següent.

Comentaris

  • hi ha un [Ofensiu]
    jaumesb | 03-03-2006 | Valoració: 10

    món màgic en les migdiades compartides

  • Llibre | 08-01-2006

    Una interessant migdiada... calorosa, atrafegada (per dir-ho d'alguna manera) i digne de ser evocada.

    M'ha agradat la melodia que que neix de la lectura en veu alta d'aquests versos (tinc el costum de llegit la poesia en veu alta... ja veus!... una mania com una altra). Trobo que el ritme és mesurat. Ni lent ni ràpid. Compassat amb les paraules que es gronxen al llarg del poema.

    Ens veiem!

    LLIBRE

    PS.- Pertany aquest, potser, a la nova fornada? Si més no, es veu més elaborat.

  • Bonica migdiada[Ofensiu]
    Far de Cavalleria | 02-01-2006

    relatada amb les teves paraules. He llegit algunes coses teves i m'ho he passat força bé. Trobo que estàs íntimament lligada a les teves paraules. Les històries semblen viscudes tal com les descrius.

  • el seu botó de caramel...[Ofensiu]
    jacobè | 11-12-2005

    La rima de vegades embafa, però aquest poema és deliciós, angie! Per menjar-se'l...llepant!
    Entre cortines vergonyoses,
    un petó ben entonat,
    cançó
    pd: bona la foto!

  • Delicadesa[Ofensiu]
    kukisu | 17-11-2005

    M'ha agradat molt com t'expresses i amb tanta tendresa. Una bonica estampa amorosa.
    Felicitats!

  • Ho descrius en tot luxe de detalls, ens fas partíceps de l'escenografía i dels sentiments que allí transcorrent. Molt ben trobat.
    Un petonet.

  • M'encanta[Ofensiu]
    Carme Cabús | 30-10-2005

    Tendre, delicat, musical, dolç, rialler i ple de vida. Un plaer i una delícia de poema, tant com viure'l i llegir-te.
    Segueix investigant per aquest camí: el brodes.
    Una abraçada.

  • cortines...[Ofensiu]
    Capdelin | 28-10-2005 | Valoració: 10

    llençol, finestra... moviment, desig, intimitat...
    primer l'amor, després la migdiada relaxada i un despertar gloriós...
    umm... el llit escriu poemes...
    una abraçada!

  • és molt i molt maco[Ofensiu]
    Becari | 27-10-2005 | Valoració: 10

    i transmet moltíssim. molt aconseguit, molt descriptiu.
    un deu

  • Bones[Ofensiu]
    instants | 26-10-2005 | Valoració: 10

    M`he deixat caure en aquest relat i m'ha encisat, he sentit les imatges i he tancat la finestra fins demà al migdia.

    Gràcies per aquestes paraules, són extenuants.

    una abraçadota, Pau

  • m'agrada el to[Ofensiu]
    foster | 26-10-2005

    però jo tinc problemes amb comentar poesia. Sí, sovint la idea, el que vol expressar el poema em sembla interessant, però com diu en Bruixot -qui et recomano- una cosa és escriure els que sents i l'altra sentir el que escrius (una cosa així, vaja).
    Llegeixo el teu poema i algunes paraules em semblen forçades bé per la rima bé per la sintaxis.
    La primera part m'encanta, d'un lirisme profund i original d'insinuacions, però trobo que després passes a un nivell més desenfadat, transcrius sensacions immediates de manera literal (que tenen el seu punt, no et pensis). No sé si m'explico: dos tons diferents en un poema tan curt em semblen massa.

    Pero sí, tens raó, més treballat i aconseguit.

    felicitats

    foster

  • Molt bonic[Ofensiu]
    AINOA | 23-10-2005 | Valoració: 9

    Es un poeme molt dolç i amb molta musicalitat.
    M'agradant els sentiments que si percebeixent.
    Una abraçada.

Valoració mitja: 9.83

l´Autor

Foto de perfil de angie

angie

199 Relats

1457 Comentaris

276276 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc tan sols un fantasma d'allò que m'agradaria ser, per això em trec el llençol sovint i em despullo entre la prosa i la poesia, per trobar el món que somnio.









El meu correu :angels_torres2@hotmail.com