Mides relatives (i altres nanorelats)

Un relat de: Magrat

NANORELATS

1- Mides relatives.

- Que n'és, d'inabastable, l'univers infinit!- va pensar l'electró mentre contemplava pel microscopi la immensitat de la cèl.lula.

(Tema: l'univers petit)

*******

2- "Marketing" camuflat.

Al ball de disfresses, en Joan es dedicava a trepitjar a tort i a dret per anar-se fent clientela. Era podòleg.

(Tema: el ball)

*******

3- Repartiment problemàtic.

Farts de compartir, els siamesos es volien separar. Ara tocava decidir qui es quedava el cor i qui el penis...

(Tema: compartim?)

*******

4- Les parets eren de pladur.

El trepant del veí li provocà un intens maldecap. La vídua reclamà a la comunitat la neteja d'aquella escampadissa.

(Tema: veïns i veïnes)

*******

5- Amiguet mecànic.

Insaciable i juganer, en Kevin és el millor amant que he tingut mai. Això sí: no guanyo per a piles...

(Tema: sóc el millor)

*******

6- Jo puc fer-ho, però ell no (Venjança).

Agafà l'escopeta, decidida. D'acord que ella li fotia banyes, però d'aquí a fugar-se amb la mare de Bambi…

(Tema: el banyut)

*******

7- Experimentant nous reptes.

Com que era lliure, el nano aprofità els seus vint per experimentar cent reptes gràcies a la imaginació de l'Alícia...

(Tema: dedicat a l'Alícia Gataxica)

*******

8- Sardanista superstar.

A l'esglèsia, la catalaneta preguntà:
- Mama! Qui és aquest home que balla sardanes mig despullat?

(Tema: catalans)

*******

9- Des del ciber, amb amor.

Nooo vaitx bourratxaaaaa!! Quan els elefffaaants roses marxin vooolant i aqueeestsss dosss orrrrdinadors s'eshtiguin quiets, ja pennncharé el nanorrrrrrelaaaat...hics!

(Tema: el bar)

*******

10- Qui no té memòria, té cames.

Tenia tan poca memòria que les neurones, cansades de ser unes inútils, van fer la metamorfosi. Ara és un centpeus...

(Tema: la memòria)







Comentaris

  • Relativitat[Ofensiu]
    Unaquimera | 14-12-2008

    I tant que la mida és relativa!

    Aquests nanos que et llegeixo avui són grans exercicis narratius i potents històries!
    Els tres primers, per exemple, no tenen objecció possible... i el del "sardanista" encara em fa riure ara... i aquell de la memòria em fa tremolar: ai, que ja m'hi veig metamorfosejada!
    En resum: Boníssims!

    Una abraçada senzilla, mentre tingui encara només dos braços,
    Unaquimera

  • nanos[Ofensiu]
    F. Arnau | 08-12-2008 | Valoració: 10

    Et dic el mateix que a l'anterior recull de Nanorelats...
    Endavant!!!
    Una abraçada!

    FRANCESC

    Però ja se sap: "Tot és relatiu"