Microrelat marítim

Un relat de: Singuista
Mala fama tenim nosaltres, les sirenes. Se’ns acusa falsament.
El nostre cant no és una crida desesperada. No és una posada en escena premeditada amb un objectiu velat i mesquí. Canto i deixo anar notes greus, de vellut, de plom, sentiments compactats i curosament amagats, retinguts… que finalment es poden esponjar i deixondir, que esdevenen aquestes notes que sonen com plors, com crits desesperats. Que no volen embruixar ni atreure ningú, que se saben poderoses i mortíferes, que tenen un poder il·limitat perquè arriben al cor mateix de qui escolta i fan ressonar les seves pròpies pors, les seves ànsies de compartir i acompanyar, de ser acompanyat, de deixar d’estar sol…
Jo, sirena, no canto per tu, per atreure’t sinó per poder continuar viva.
Senzillament, canto.
I bressolada per aquestes notes que neixen de la foscor pregona del meu ventre sóc capaç d’encarar la nit, de començar un nou dia.

Comentaris

  • NO ADMÈS A CONCURS[Ofensiu]

    Benvolgut relataire, has clicat a la pestanya de participació del IX Concurs ARC de microrelats a la Ràdio ARTS, en penjar el teu relat, i creiem que ha estat un error.

    Un cop revisat hem vist que no compleix les bases del Concurs, ni en categoria literària ni en temàtica.

    Si la teva intenció és participar, et demanem que ens enviïs un altre relat que s'avingui a les bases del concurs.

    Gràcies!

    Associació de Relataires en Català (ARC)

  • Aquest ...[Ofensiu]
    Bonhomia | 10-04-2019 | Valoració: 10

    ... mètode d'expressió m'ha fascinat per la seva originalitat i la seva força.


    Sergi

  • Canto[Ofensiu]
    SrGarcia | 09-04-2019

    Intensa poesia, ambientació mítica.
    "No canto per tu...", "Senzillament, canto".
    Molt bonic, molt efectiu, molt real.

l´Autor

Foto de perfil de Singuista

Singuista

7 Relats

12 Comentaris

3372 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75