Mia

Un relat de: Ninfa de Iunius

Com puc dir-te que t'estimo, sense fer-me més mal?
Com puc dir-te que t'enyoro i que el fet de no tenir-te em clou l'ànima fins al punt d'oblidar-me?
Com puc seguir vivint sense tu al meu costat?
Pregunto.. i no hi ha reposta possible al dolor que em perseguiex, aquell que sols calmaria amb l'elixir del teu amor.
Però..perquè t'amagues pels carrers de la vida?! Deixa't veure sols un instant, perquè el meu ser pengui de tu l'aire que necessita per sobreviure...
Oh, amor! qeu n'ets de pur i simple...amb un sol gest m'embriagues de vida, amb una mirada clara i pura que travessa tots els cercles de l'amor...
Moro dins el desig de tenir-me entre els teus braços, de pendre dels teus llavis una gota d'esperança...I aquests meus ulls que faran llàgrimes de l'il·lusió viscuda, d'una vida compartida, d'un somni que s'està complint...

Comentaris

  • Comnparteixo[Ofensiu]
    Nyanga | 18-01-2010

    altre vegada aquestes paraules...tan sols un petó, tan sols una caricia, unes belles paraules que puguin fer-te retornar el somriure a la cara, que et puguin ajudar a ser una mica menys infeliç, que puguin treure de tu tot aquest dolor...

    sentiments compartits i dolors iguals.

    en fi, continuo llegin-te!

l´Autor

Foto de perfil de Ninfa de Iunius

Ninfa de Iunius

10 Relats

16 Comentaris

9921 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
Nascuda l'any 1983, porto escrivint petits relats des de ben petita però mai havia mostrat a la llum tot allò que m'ajuda a tirar endevant cada dia i que m'apasiona més que cap altre cosa: L'amor per escriure
Espero poder compartir les meves vivències amb tots aquells que decideixin descobrir el meu petit món