M'he trobat a faltar (experimentant versos)

Un relat de: sergi monserrat

On era jo mateix quan em necessitava?
no vas acudir a tu...
i mira que et feia falta,
tantes vegades cercant en els altres...
el que només tu podies fer i dir.


M'he trobat a faltar,
m'estimo.


Malgrat tot, encara a voltes no em trobo,
fins i tot deixo d'estimar-me,
a vegades surto a donar un volt...
per no cansar-me de mi,
quan torno, sóc un home nou.


Aleshores, m'emociono quan veig (rarament)
que una petita part encara que imperceptible del que escric,
és digne de ser llegida en hores baixes.

Comentaris

  • Filosofia en trobar-se[Ofensiu]
    RATUIX | 04-01-2008

    a faltar. I això ens duu a la vida, ens retorna als calfrets de la ment i el cor. L'amor a la vida ens fa estar vius.
    Busco en d'altres poemes teus a veure que hi trobo...

  • Filosofia de vida[Ofensiu]
    angie | 20-07-2006

    Títol boníssim i experiments dignes d'un bon investigador...

    Destaco :

    "Malgrat tot, encara a voltes no em trobo,
    fins i tot deixo d'estimar-me,
    a vegades surto a donar un volt...
    per no cansar-me de mi,
    quan torno, sóc un home nou."

    Els trobo autèntics... redescobriments diaris del jo...

    L'havia llegit i no l'havia comentat perquè tots aquells poemes que em semblen prou íntims no es mereixen un comentari inadequat... Avui m'he atrevit!

    angie

  • bestial![Ofensiu]
    Capdelin | 06-06-2006 | Valoració: 10

    busques l'originalitat en el títol, en el tema, en els mots, en la forma...
    aconsegueixes filosofar sobre tu mateix i acabes amb un final... senzill i brillant.
    Ets... poeta!!!
    una abraçada.

  • Segueix[Ofensiu]
    ESPIRAL | 06-06-2006 | Valoració: 10

    esperimentant, perquè el resultat és de debó magnífic. Una forma molt peculiar de parlar amb un mateix, d'amanyagar-se, d'estimar-se, com el millor amic que només podem ser a voltes, nosaltres mateixos. Molt bonic.1abraçada. ESPIRAL.

  • sempre serà digne..[Ofensiu]
    Noia de vidre | 06-06-2006 | Valoració: 10

    potser tot es trobi en unes petites linies... o en tres simple paraules però sempre ets tu. M'ENCANTA!!!

  • per altra banda...[Ofensiu]
    anouk | 03-06-2006

    ...he de dir en la meva humil opinió que aquest sí que és un poema que fa vibrar el cor i les emocions i és més viu, es percep que surt de molt endins. ( Si hasllegit el meu comentari del poema Dones veuràs que no opinava el mateix). Relment aquest i el poema Dones i dones semblen escrits per autors diferents. Eus ací la complexitat de la ment humana. O simplement cercaves polèmica? Ai, autor, no hia ha res com cercar polèmica per a ser destacat i popular. La prova és que aquest poema que és més correcte en tots els sentits no ha provocat cap comentari excepte el de aquesta humil letora i escriptora en hores baixes, com dius tú; en canvi el teu polèmic dones i dones ja té unes quantes opinions. Si el que volies era que et comentessin, aleshores xapó!

Valoració mitja: 10