M'he cansat

Un relat de: Heura
Aquell dia vaig tornar sola a casa. Havia estat un dels pitjors dies que havia tingut fins llavors. Em vaig posar a pensar en tot el que sentia, en el que em passava. De sobte vaig tenir una idea: deixar-ho tot. Tot i absolutament tot. No podia viure d’aquesta manera, sentia que no era res, que tothom m’utilitzava per una cosa o altra, i jo no volia viure així, es que no podia. No suportava pensar en totes les situacions en que m’havia sentit menys. Menys o res. No podia. Tenia ganes de marxar. On fos. Córrer i no parar. En aquell moment tot m'era igual. Passejant pels camps sembrats d'aquell poble, d'aquell petit i entranyable poble que ningú apreciava vaig pensar en l’absurd que resultava ser jo. Pensant en mi, en aquella petita persona en la que ningú hi pensava vaig adonar-me’n que si marxés poca gent em trobaria a faltar, o potser fins i tot ningú. M'havia cansat de lluitar, ho volia deixar tot. Per sempre.

Comentaris

  • F. Escandell | 23-03-2011 | Valoració: 10

    "Deixar-ho tot enrere, i no tornar mai més...", diuen els Sanjosex...

    Quantes vegades haurem tengut aquest desig! Fugir d'un temps i un espai que no ens corresponen, sortir a veure món, a començar de nou, a oblidar tot allò que hem estat i que som...

    Però al final per estranyes raons no feim res, ens quedam dins el nostre ambient opressor i, si tenim sort, ens posam a escriure i deixam amb les nostres paraules trossets de la nostra ànima...

    Una abraçada, i benvinguda!

  • Nosaltres[Ofensiu]
    Josep Ventura | 14-03-2011 | Valoració: 10


    Trobaríem a faltar relats com aquest
    I tu segur que no vols marxar deixant
    La bellesa d’aquest petit poble i dels
    Camps sembrats.

    Una abrasada tot esperant les teves lletres.

    Josep

  • tranquila,[Ofensiu]
    carpe diem. | 14-03-2011 | Valoració: 10

    Sempre hi haurà coses noves que et faran emocionar de nou.

  • dona't sempre una oportunitat[Ofensiu]
    joandemataro | 14-03-2011 | Valoració: 10

    ja hi haurà temps per marxar, com hi ha temps per conèixer noves persones, noves il.lusions... has fet bé d'escriure aquest sentiment que t'angoixa i compartor-lo amb nosaltres... Sobre tot no et tanquis mai en els teus pensaments, comparteix el bo i el dolent, d'aquí surten els amics i les amigues
    una salutació ben cordial des de mataró
    joan

Valoració mitja: 9.6

l´Autor

Foto de perfil de Heura

Heura

3 Relats

6 Comentaris

3950 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67