M'has enverinat

Un relat de: mistika

Estic davant l'ordinador; escoltant la teva música i penso: aquesta tarda com m'hagués agradat ser els cds que movies amb els teus dits, per notar la teva escalfor en la meva pell. Quin plaer experimentaria, sent aire que respiraves, colant-me dins teu, omplint d'aire els teus pulmons, i sentit les teves esgarrifances, que et posaven la pell de gallina. Només de pensar-hi...
Voldria haver sigut aquest verí que dius que ets, que dius que t'enverina el cos cada cop que et poses els cascs i comences a mesclar la música. Avui, aquesta tarda, m'has enverinat. Has aconseguit, amb la teva música, transportar-me a una altra dimensió. Una dimensió on només existíem tu, jo i la teva música. I no sé com ho has fet, però has creat una atmosfera plena de sensualitat i de passió. Passió que transmets al crear la teva música.
Tu que per una tarda has estat el dj que marcava el compàs del meu cor. Tu que només punxant música has despertat el meu desig, m'has tornat boja, m'has posat a mil. Tu m'has enverinat.

Comentaris

  • EL VERI MES ...[Ofensiu]
    Francesc Piñol | 27-05-2009

    El verì mes gran...i a l'hora medicina per la tristesa i la solitud...sacsejada plena de tremolor que et fa avançar....

  • crohnic | 26-05-2009 | Valoració: 8

    Tan de bo tots els enverinaments fossin com aquest!

  • El verí no és negatiu[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 31-05-2008 | Valoració: 9

    He prés la teva pòcima enverinada. I sentit que m'envoltava de plaer i he sentit el crit del present.

  • tu també[Ofensiu]
    franz appa | 31-05-2008

    I no sé com ho has fet, però has creat una atmosfera plena de sensualitat i de passió. Passió que transmets al crear la teva literatura.

    Bé, sí que sé com ho has fet: usant els recursos, les paraules concises i exactes, i una semàntica clara i transparents.
    Bonic missatge d'amor a la música.

    Salutacions,

    franz

Valoració mitja: 9