M'han regalat un ram de flors

Un relat de: Joan G. Pons

Sóc en Guillem de 19 anys. Tinc parella, l'Ester, amb un any menys i molt dinàmica i ens estimem i enriquim, com persones.

Bé això de "tinc" no m'agrada gaire. Tenir sembla posseir i ben lluny d'això. Ens hem trobat com parella i convivim.

Ahir va ser el meu aniversari. Al capvespre ens vàrem reunir a aquella taula especial d'aquell Bar especial. Un dolç raconet.

Jo vaig arribar abans. Assegut i tot prenent un tallat, els fan molt bons pel meu gust, mirava de forma distreta la gent que entrava, feia estada i sortia.

Va aparèixer per la porta l'Ester amb un ram de flors.

-Hola, Guillem ! Moltes Felicitats !
-Gràcies, Ester.

Una abraçada, el ram descansava a la taula, i un petó. El cambrer s'acostà i l'Ester va demanar un tallat.

-Qui t'ha regalat aquest ram, Ester ?
-Ningú. És per tu. És el meu regal.
-Per mi ?
-T'agrada ?

Tot mirant el ram, barrejat de flors silvestres, el meu cap iniciava un treball demolidor... un ram de flors a un noi !!! ja notava les mirades de la gent del bar !!! arribada a casa amb un ram de flors !!! Segurament aquests pensaments arrugaven la pell de la meva cara i l'Ester ho va notar.

-No t'agrada Guillem ?
-Sí... és la primera vegada que em regalen un ram de flors i sento un pessigolleig.
-Sempre hi ha una primera vegada. Són molt maques. Mira, hi ha tots colors i formes. I a més, acosta el nas i olora...
-Sí, una olor curiosa.

Una estoneta de silenci i unes mirades dialogants plenes d'amor i comprensió.

Dins meu una revolta d'idees, conceptes i esquemes.

Agafo la tassa i toco la seva tassa. M'aixeco i en veu alta, mirant-la a ella, dic:

-¡¡¡¡¡ Visca la primera vegada !!!

I ens vàrem abraçar. Jo amb els ullets humits.

Comentaris

  • Visca la primera vegada ![Ofensiu]
    Joan G. Pons | 31-10-2007

    Amb el teu comentari he sentit un pessigolleix molt maco. Gràcies.

  • Caram...[Ofensiu]
    Queca | 31-10-2007 | Valoració: 10

    T'acabo de descobrir, i ja m'has encisat.
    Ninon, m'ha encantat aquest relat!
    Deixa que em sumi al cant: "Visca la primera vegada"!.

    No sé si és cosa meva, però amb la teva fotografia, t'he de dir que transmets unes vibracions increïbles.

    Mil besades i una infinitud de somriures per a tu!!
    Queca.

  • trencar esquemes[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 27-10-2007

    A vegades, més que trencar, és actualitzar que suposa certa trencadissa parcial o total.

    Actualitzar és donar sentit a viure el present i en present i decidint.

    Gràcies, Drizzle. Joan

  • M´ha agradat molt, molt[Ofensiu]
    drizzle | 27-10-2007

    M´ha agradat molt, molt aquest relat teu.
    Trencar esquemes és un exercici saludable, quan aquest esquemes no tenen altre sentit que la tradició, el costum, el sempre s'ha fet així.
    Descrius molt bé els sentimens de desconcert del noi quan rep el ram, el seu procés fins integrar la idea.
    Felicitats.