Meticulositat mèdica

Un relat de: jpmerch
—Bé, senyor Garcia, ja podem anar descartant coses. Segons els resultats de les anàlisis de sang, orina i femtes, així com els informes del PET-TAC, la colonoscòpia, la grastroscòpia, l'ecografia abdominal, l'ecocardiografia, l'arteriografia de coronàries i caròtides, l'estudi urodinàmic, l'artroscòpia de muscles, colzes i genolls i el tacte rectal que l'hem fet, quasi sense risc a equivocar-nos i tenint en compte que en medicina res no és exacte, podem dir que vosté no està embarassat.

Comentaris

  • en medicina mai 2 i 2 són 4[Ofensiu]
    ales de foc | 28-10-2012

    m'has ben enganxat amb la curiositat de les primeres frases, fins acabar robant-me una rialla.

  • SOMRIURE[Ofensiu]
    Antònia Puiggròs Muset | 08-07-2012 | Valoració: 10

    Les sis primeres línies m'han intrigat, la setena m'ha fet somriure. Bon relat!

  • Armando Vericat | 07-07-2012

    Li diria al teu protagonista que sempre es quedarà amb el dubte, sinó demana una segona opinió mèdica. Penso.
    Eh, eh, eh! Per donar aquest diagnòstic no cal ser metge! Penso.
    Salutacions des d'urgències!

  • M'has fet patir![Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 31-05-2012 | Valoració: 10

    I m'has enganyat com un babau! Precisament aquests dies he enviat restes meves per un anàlisi de prevenció de càncer de colon i crec que el metge estarà evaluant tot el que tan precisament dius. Espero que el resultat sigui el mateix que el del senyor Garcia i, si de pas, tampoc tinc res als budells, millor que millor! He gaudit molt, tot i la brevetat del relat. La sorpresa final és la cirereta del pastís. Una forta abraçada.

    Aleix