Metamorfosi

Un relat de: Naiade

Espai verge.
Èter.
No res.
Partícules.
Colors.
Energies.
Foscor.
Anima.
Esperit.
No sé res, ni qui, ni que sóc, ni que faig, no se ni si penso, no tinc consciencia de mi.
Contraccions concèntriques m'arrosseguen.
Caic pel buit de una espiral de colors rogencs, taronges, grocs, enroscats amb fines línees negres que els separen.
Remolí sense final.
Sensació de velocitat, de vertigen.
Veig una llum blanca, encegadora, sons agradables, m'envolten coses humides, em ressegueixen.
Confusió.
Boom, boom.....boom, boom......so conegut, recolliment, carícies, tendresa, benestar.
Veig siluetes emergint entre la llum.
Em sento com un cuc.
Ploro, ric, menjo, dormo,jugo, creixo, assimilo coneixements, gaudeixo, estic trist, m'il·lusiono, fracasso, treballo, m'esforço, lluito,m'enamoro, estimo, em reprodueixo, continuo aprenent,m'esgoto, em relaxo, m'assereno.
Creixement mental. Deteriorament físic.
Anima oprimida dins un cos o capoll, que va passant fases, es va arrugant, replegant, fins arribar a l'alliberació d'aquesta anima presonera del seu embolcall.
Sons coneguts van perdent força.
Vaig flotant per un túnel llarg. Vaig a la llum, més llum encegadora i blanca.
Sento atracció, benestar, felicitat, alliberament.
Veus amigues, animes conegudes d'altres etapes, d'altres nivells m'esperen, em criden. Vull anar amb ells.
Allà al darrera la meva gent plora, envoltant una pelleringa sense vida.
-No ploreu, que ja no hi soc, estic en un lloc feliç, en un lloc millor, os espero.
-No em senten.
-No puc aturar-me.
Amb sento papallona i no puc parar de volar.

Comentaris

  • Més lluny,[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 12-02-2008 | Valoració: 10

    tu vas més lluny en aquest viatge, que realment s'assembla en el to al meu final de la foscor, i de veritat que no l'havia llegida aquesta metamorfosi teva, s'asemblen de veritat, però ho diem diferent, i és que a voltes se'ns fa dificil ser originals, oi què sí?
    M'ha agradat molt, i sembla que d'ança que l'has escrit al que et vaig comentar l'altre dia, has evolucionat força en aquest any i escaig.
    Et seguiré llegint, tot i que jo tinc més feina que tu.

    Una abraçada.

    Ferran.
    PD
    I gràcies pels teus comentaris.

  • Caos ordenat[Ofensiu]
    Txell Pellicer | 07-03-2007

    Caram, quin relat! Sembla caotic, pero no ho es del tot!
    Crec que tracta d'una sensació que jo tambe he sentit a vegades i m'agrada veure que no soc un cas perdut.
    Esta ben escrit i m'ha agrada!!

    Gracies per comentar-me, fa temps que no rebo comentaris i em va fer molta il.lusió. Estic bloquejada i em costa escriure i fer mes coses. Pero a vegades torno a probar!
    Sort, Naiade!
    Pell

  • A la primera lectura m'ha agradat[Ofensiu]

    et faig el comentari perquè sàpigues que he llegit el teu relat. Crec que es mereixen un parei de lectures més abans de fer un comentari acurat. T'agraiex que me l'hagis enviat i en relació al "dissemina" per a mi és un fet de compartir. Sempre tens l'elecció d'obrir-lo o no, per tant no és cap imposició com ha sonat una mica pel fòrum.
    Sense ser perepunyetes, hi ha alguna falta ortogràfica, jo també en faig se m'escapen. en tot cas ja et diré quines veig però no en aquest comentari. Si cal per mail.

    Rep una aferrada pel coll des de Sóller

    Josep- Keops El beduí disseminat

  • En procés[Ofensiu]
    Unaquimera | 24-11-2006 | Valoració: 10

    L'esquema d'un procés, l'esquelet d'un recorregut vital, el resum de l'odissea personal que és la vida, ben contrastat entre el començament minimalista i el nus acumulat de farciments entremitjos.

    El final, absolutament encertat.

    Em sembla que me'l torno a llegir més a poc a poc, per prendre consciència sencera del missatge de les teves paraules, ja que em sembla que el teu relat ofereix una perspectiva reveladora de la teva manera de pensar...

    Et deixo, doncs, però serà fins aviat!
    Rep de moment una abraçada forta,
    Unaquimera

  • Doncs... m'ha agradat moltíssim![Ofensiu]
    Arbequina | 15-11-2006 | Valoració: 10

    És ben rarot, però original; ben caòtic, però amb un objectiu; ben precipitat, però aturant-se amb frases senzillament genials; ben abstracte, però real; ben absurd, però lògic...
    M'ha agradat molt.

    Una abraçada.

    Arbequina.

    PD: compte amb les faltes (consell).

Valoració mitja: 9.5

l´Autor

Foto de perfil de Naiade

Naiade

246 Relats

1711 Comentaris

275361 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Fa temps que escric, necessito plasmar el que porto dins. També m'agrada pintar, pel mateix motiu.
Però escriure per un mateix no té cap gràcia, necessito estar en contacte amb gent que també li agradi i poder compartir i intercanviar opinions, consells.
Varen parlar-me de relatsencatala i aquí estic, satisfeta de formar-ne part.

R en Cadena



(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")


Lèvingir en va encadenar i jo he passat la cadena a orchid i entortilligat. També a gaia1, Follet, Blaumar i Atlàntida

Per qualsevol cosa aquest és el meu e-mail:

mlloretp@gmail.com