M'estava asfixiant de tant esperar.

Un relat de: katya

No puc respirar em costa alenar.

Tinc la il·lució de modelar pensaments i emocions, comprimits durant molt de temps dins del meu cor.
Estancades, fètides, putrefactes i adulterades. Per anys i anys sepultades i mutilades, perdudes i trobades.
Ara volen sortir totes a presa, a corre cuita, sense gens de cura del que fan; es trepitgen, s'empenyen i es fan mal.
La fètida olor del fems remogut espatlla el moment de glòria, la lliberació de les paraules i els pensaments estancats per anys i panys s'ha convertit en un caos total.

Després de la guerra ve la pau, la calma, el silenci.
Les llàgrimes de pena, alegria, emoció, ràbia… i al final el son reparador. Tan necesari com l'aire, l'aigua i l'amor.

Comentaris

  • De vegades, al·lota,...[Ofensiu]
    rnbonet | 20-06-2009

    ...cal deixar passar els anys. Almenys, per tenir la certesa que el nostre pensament és vàlid. Per exemple, que la mar usurpada segueix sent nostra, encara que la terra ho siga a mitges.
    Has fet una bona reflexió que jo -de tu- gaurdaria.
    Salut i rebolica!
    PS. Gràcies pel comentari d'uns 'renglons curts' que vaig fer quan tenia si fa no fa -crec- la teua edat.

  • contenir sentiments.[Ofensiu]
    Avet_blau | 02-05-2009 | Valoració: 10

    Com si d' una molla es tractes,
    anys i anys retinguda, rovellada, encarcarada,
    dins una capça de sentiments.
    I en obrirl-a es trenca , es torça i es fa malver,
    com la contenció dels sentiments,
    com els moments que demanen paraules,
    i nomes troben silenci;
    com la font que no raja,
    quan estem assedegats.

    Avet

  • Deixar-se anar[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 02-05-2009 | Valoració: 10

    Esperar és dependre de...
    Deixar-se anar és molt bo i compensa i renova.
    Bona lectura. Gràcies.

  • Està molt bé que ara et sortin[Ofensiu]
    Romy Ros | 02-05-2009 | Valoració: 10

    totes les paraules depressa a correcuita! Aquest alliberament que és l'escriptura assegura una guarició després de l'angoixa, així no t'asfixiaràs de tant esperar...Enhorabona per aquest relat tan suggerent. Et seguiré llegint!

  • Com a Prosa Poètica és excel.lent[Ofensiu]
    llamp! | 02-05-2009 | Valoració: 10


    Aquesta, en concret, m'agrada més que la meva que surt a primera plana "Ànima de bronze". Per la originalitat i perquè veig que tens un talent per perfilar. S'ha de veure, hi haurà temps.

    Aquesta tarda he estat llegint alguna cosa teva, ja t'he dit el que en penso.

    Gràcies pel teu comentari tan llarg i sucós. És cert que tinc tendència a filosofar. Molta gent té aquesta capacitat. Tot i que no arribo a la sola de les sabates de cap dels filòsofs més importants, la característica que m'agrada de tota aquesta gent és que reflexionen molt, tu també, jo també i molta gent té tendència a reflexionar i escriure el que pensa.

    Pel que fa a la malaltia mental que patim la teva germana i jo, només puc parlar des de qui ho viu en 1ª persona. I és que malgrat les dificultats, no hi ha més remei que mirar endavant, tenint en compte el passat i assaborint el moment.

    Res més per ara, una salutació des del Pre-litoral Català!!!

    llamp!

  • Necessitat de respirar[Ofensiu]
    Unaquimera | 24-04-2009

    Aquest relat és un desenvolupament molt fidel al títol, que resumeix en una sola frase el sentir de l'autora o de la veu que parla en primera persona.

    T'he descobert gràcies al teu comentari d'ahir i en arribar al teu espai veig que tenim en comú l'amor el sentiment pel mar.
    A banda del lloc i data de naixement, trobo també altres semblances entre les paraules a la meva i la teva biografia... Benvingudes siguin les coincidències!

    I Benvinguda siguis com autora a aquest web, ple de paraules amb intenció i força.
    Ara que ens hem descobert, espero que ens continuarem llegint.
    Fins aviat, doncs!

    T'envio una abraçada de les que no ofeguen,
    Unaquimera

  • Hòstia![Ofensiu]
    entortilligat | 22-04-2009 | Valoració: 10

    Tu rai que ets de mar endins...

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de katya

katya

10 Relats

32 Comentaris

14413 Lectures

Valoració de l'autor: 9.93

Biografia:
La meva gran passió és la mar, la mar mediterrània que banya la costa mallorquina.

"-Lo que puedes hacer, o has soñado que podrías hacer, debes comenzarlo. La osadía lleva en sí, genio, poder y magia." GOETHE

"-Cuando alguien desea algo debe saber que corre riesgos y por eso la vida vale la pena."

"-Así debéis hacer vosotros: manteneos locos, pero comportaos como personas normales. Corred el riesgo de ser diferentes, pero aprended a hacerlo sin llamar la atención."
Paulo Coelho

Som una humil i eterna aprenent a la professió d'alquimista. L'alquímia que treballa amb lletres i posterior transformació en...

Vaig néixer a Manacor a l'any 1973

Si desitges comentar, donar la teva opinió, els teus suggeriments i, o, intercanviar punts de vista. Estaré encantada de rebre un correu teu.

Sóc en aquest web per aprendre, experimentar i compartir .

Aquí deixo el meu email:
Katyabolleta@hotmail.com