Messi, Messi, Messi

Un relat de: vallpetit

Bon dia Doctor.

Digui'm, què li passa, què li fa mal...

Miri, dissabte estava assegut al sofà de casa mirant la televisió. Per primera vegada vaig veure íntegre un partit de futbol. La veritat és que normalment aguantava deu minuts, la primera part,... però un de sencer mai.

Vaig quedar parat d'aquest futbol prodigiós, veure marcar cinc gols en només els primers vint-i-set minuts de la primera part. Vaig trobar que havia estat un partit sublim, amb uns efectes d'emoció incontrolables.

Bé, i quin mal hi veu...

Doctor, em sembla que m'agrada el futbol.

Miri, li receptaré que vegi un partit setmanal per televisió, si nota una falta d'interès, vegi'n dos.

Molt bé, ens veiem d'aquí a tres mesos.





Comentaris

  • Molt irònic![Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 10-10-2008 | Valoració: 10

    Jo , per si de cas, no en veig mai de futbol ja que estic una mica delicada de salut i potser se'm podria agreujar la malaltia. A més a més, com que estic a la garjola perquè no m'arriva la pensió de vídua, les internes sempre volen veure els culebrots. Salut!

  • malalts pel futbol[Ofensiu]
    ari_84 | 10-10-2008

    Com va la malaltia?

  • EI MOLT BO![Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 09-10-2008 | Valoració: 9

    Aquest pacient el que patia fins ara era una manca de desinterès per no gaudir de gols, a partir d'ara i si tot segueix com l'ultim partit ja s'haurà curat, segur...!