mÉs q uN amiC

Un relat de: AnNna

Vas entrar a la meva vida sense cap permís, de sobte, sense avisar i sense saber que alguna cosa important havies fet néixer en mi; un sentiment que mai abans ningú l' havia despertat. M'estava enamorant i tu no ho sabies. Cada cop que m'apropava a tu, quan sentia el so de la teva veu o el teu somriure un món nou de felicitat esclatava dins meu, però tu seguies sense adonar-te'n, tant fred i distant com sempre i això em feia mal i entristia el meu cor.
Jo sentia que eres més que un amic i tu ni tan sols vas saber en moments difícils per a mi ser un bon amic, només això.
- Treu-te'l del cap- em deien, però l'amor que és de veritat té massa força, com una tempesta dins el mar, com una onada gegant el teu amor inundava tots els meus pensaments, a totes hores i en tot moment, fins i tot en els meus somnis tu hi eres, com una obsessió sense fi.
Vaig desitjar no haver-te conegut mai però ja era massa tard per fer-me enrere. El meu cap volia apartar-te dels meus pensaments, la raó em deia que t'oblidés però el meu cor t'havia deixat entrar massa endins.
Tu has sigut el meu primer amor i després de tu caurà molta pluja, caurà la neu, sortirà el sol i naixeran noves flors; jo viuré nous camins, noves històries, altres amors però sempre portaré dins el cor el teu somriure, el só de la teva veu que mai em va dir T'ESTIMO.

Comentaris

  • Identificada[Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 02-02-2005 | Valoració: 9

    Oi! I tant, un es pot sentir identificat en aquest sentiments tendres i durs a l'hora que poden ser dolços i perversos a l'hora. Sentiments clars i profunds. M'agradat molt

  • records[Ofensiu]
    març | 31-01-2005 | Valoració: 8

    m'has portat records de fa uns tres anyets, en què vaig viure una situació semblant. A mi sí que em deia "t'estimo", però el seu era diferent del meu. Tot és relatiu, noia, i després d'aquest en vindran molts. El bonic és poder recordar-ne l'olor i la bellesa, més enllà del patiment.

    Transmets d'una manera molt planera una situació complicada i que, crec, molts hem viscut. Un petó

  • Thalassa | 31-01-2005

    molt tendre... està ben escrit, i no es fa pesat ni cursi.

    Felicitats!

    Thalassa

    P.S.: Ja he dit que no sóc gaire bona comentant els relats... però m'ha agradat sincerament

  • viure![Ofensiu]
    Capdelin | 02-12-2004 | Valoració: 9

    tens tanta riquesa de sensacions... que necessites moltes paraules per expressar-les.. m´agraden els teus escrits perquè no busquen el lluïment del vocabulari que és el vestit de l´escrit, sinó que dónes importància al que sents i vols dir... algú més fred ho diria amb quatre paraules, però tu, ho vius i obres la teva ànima...

    AMIC

    quan ell va marxar
    es va emportar
    el meu riure;
    em volia morir!
    però avui, he decidit
    tornar a somriure,
    perquè, malgrat tot,
    amic,
    és tan bonic... viure!!!

  • genial[Ofensiu]
    natasha | 13-10-2004 | Valoració: 9

    ola anna!!!!!
    akest relat es molt xulo, ia moltes imatges i aixo el fa ric. felicitats x el relat i vull afgir k entenc mb la situacio, jo ne viscuda una d semblant
    DW!!!!!

Valoració mitja: 8.75